Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home sales Πριν ξεκινήσεις να πουλάς. Δύο πολύ δυνατές ερωτήσεις

Πριν ξεκινήσεις να πουλάς. Δύο πολύ δυνατές ερωτήσεις

2 April 2015 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

targetΠολλοί πωλητές μαθαίνουν και εξασκούν πολύ δυνατά επιχειρήματα για το προιόν τους ή την υπηρεσία που θέλουν να πουλήσουν και με αυτά προσπαθούν να πείσουν τον πελάτη τους να αγοράσει. Ξεκινούν λοιπόν την πώληση παρουσιάζοντας αυτά τα επιχειρήματα με σκοπό να πείσουν τον πελάτη. Δεν λέω, αν τα επιχειρήματα είναι δυνατά μπορεί κάποιοι να αγοράσουν. Αλλά και πάλι κάποιοι απο αυτούς θα ξανασκεφτούν την απόφαση τους αν δεν ταιριάζει το προιόν σε αυτούς.

Γιαυτό και ο πωλητής σήμερα, πριν αρχίσει να παρουσιάζει οτιδήποτε πρέπει πρώτα να αρχίσει να ρωτάει. Να δει τις προθέσεις του πελάτη, τι θέλει πραγματικά, την οικονομική του δυνατότητα για να δεί αν αυτό που θέλει να του πουλήσει ταιριάζει σε αυτόν.
Σήμερα αν ένας πωλητής θέλει να πουλήσει πρέπει να αρχίσει να ρωτάει τον πελάτη του με σωστή τεχνική ερωτήσεων χωρίς να ενοχλεί με πολύ προσωπικές ερωτήσεις. Πρέπει να μάθει τι πραγματικά θέλει. Πρέπει να μάθει αν ο πελάτης του είναι έτοιμος να αγοράσει. Θα γλυτώσει χρόνο, χρήμα, αντιπαραθέσεις και άσκοπα ραντεβού.

Το κάθε προιόν ή υπηρεσία έχει την δική του τεχνική ερωτήσεων που χρειάζεται να κάνεις για να ανιχνεύσεις αν ο πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει. Υπάρχουν όμως δύο πολύ δυνατές ερωτήσεις που δείχνουν τις πραγματικές προθέσεις του πελάτη (εφόσον απαντηθούν σοβαρά) αν είναι έτοιμος να αγοράσει ή όχι. Σου δείχνουν σε μεγάλο βαθμό πως σκέφτεται ο πελάτης.

Αυτές οι ερωτήσεις πρέπει να γίνουν πριν αρχίσεις να πουλάς το προιόν σου.

Πρώτη ερώτηση

Τι περιμένετε απο εμένα Κε Πελάτη, μετά την υπογραφή του συμβολαίου;
Πρόσεξε! Δεν ρωτάς απλώς τον πελάτη τι περιμένει απο εσένα, αλλά τι περιμένει μετά το κλείσιμο της συμφωνίας.
Είναι πολύ δυνατή ερώτηση γιατί δείχνει πρώτον αυτοπεποίθηση, συμπεριφέρεσαι με σιγουριά οτι θα γίνει πελάτης σου και δεύτερον και σημαντικότερο, δείχνεις οτι σε ενδιαφέρει και το μετά. Οχι μόνο να πουλήσεις και να φύγεις. Θέλεις να ξεκαθαρήσεις απο τώρα οποιεσδήποτε παρεξηγήσεις μπορεί να υπάρξουν στο μέλλον. Ο πελάτης που ενδιαφέρεται θα σου απαντήσει ειλικρινά γιατί γιαυτόν το μετά είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι σημαντικότερο, με το ίδιο το προιόν ή την υπηρεσία. Αστον να σου πεί τι εξυπηρέτηση περιμένει. Ξεκαθάρισε τι μπορείς να δώσεις και τι όχι. Ο πελάτης θα εκτιμήσει μια τέτοια ερώτηση. Να είσαι σίγουρος οτι δεν την έχει ακούσει απο κανέναν!!

Δεύτερη ερώτηση

Γιατί τώρα;
Η ερώτηση αυτή αποσκοπεί στο να μάθεις γιατί θέλει τώρα να αγοράσει. Τι είναι αυτό που τον κινητοποίησε στο να θέλει να αγοράσει. Αν άλλαξε κάτι στην κατάσταση του. Αν συνειδητοποίησε κάτι. Αστον να σου πεί για το κίνητρό του. Απο την απάντηση του θα καταλάβεις πολλά.
Επίσης με την ερώτηση αυτή μαθαίνεις και τι σημαίνει για τον πελάτη το τώρα. Σημαίνει οτι θα αγοράσει αύριο, την επόμενη εβδομάδα, ή σε μερικούς μήνες;

Δύο πολύ απλές, αλλά δυνατές και αποτελεσματικές ερωτήσεις. Χρησιμοποίησε τες μαζί με τις δικές σου Τεχνικές ερωτήσεων και θα μάθεις πολύ περισσότερα απο ότι περίμενες απο τον υποψήφιο πελάτη σου!

Οι απαντήσεις που θα λάβεις σου δείχνουν αν το σκέφτεται σοβαρά, ποιά είναι τα κινητρά του και αν τελικά είναι έτοιμος να αγοράσει.

 

 

 

Share Button

Filed Under: sales

About Τάσος Κυριακός

« Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 2ο μέρος
Μόνο η πράξη είναι πράξη »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach