Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home sales Πως να παίρνεις συστάσεις

Πως να παίρνεις συστάσεις

22 February 2015 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

Οι συστάσεις είναι το ελιξίριο ζωής κάθε πωλητή. Χωρίς συστάσεις δύσκολο να πετύχεις σαν πωλητής. Και όμως οι περισσότεροι δεν παίρνουν καθόλου, ή δυσκολεύονται πολύ να πάρουν συστάσεις απο τον πελάτη τους.

Παρόλα αυτά είναι εύκολο να πάρεις συστάσεις. Αρκεί να κάνεις δύο πράγματα.

1. Να ρωτήσεις. (Ναι πολλοί δεν ρωτάνε καν)

2. Θέλει τρόπο

Για το πρώτο δεν χρειάζεται να πω πολλά. Αρκεί να το θυμηθείς να ρωτήσεις. Αλλά θα πρέπει να ρωτήσεις με συγκεκριμένο τρόπο. Γιαυτό λοιπόν πάμε κατευθείαν στο τρόπο. Πως θα ζητήσεις σωστά και θα πάρεις συστάσεις.

Πρίν ξεκινήσεις να ζητάς συστάσεις πρέπει να αιτιολογήσεις στον πελάτη για πιο λόγο ζητάς τις συστάσεις του. Και επειδή νομίζω οτι θα βοηθηθείς πολύ περισσότερο αν σου παραθέσω έναν πραγματικό διάλογο με πελάτη απο ότι αν σου πω τι πρέπει να κάνεις, πάμε να δούμε τον διάλογο.

Π=Πελάτης
Σ=Σύμβουλος

Σ. Ωραια Κε Πελάτη όλα αυτά που είπαμε. Μια ερώτηση. Σας άρεσε το πρόγραμμα περίθαλψης που σας έδειξα;
Π. Ναι σε γενικές γραμμές καλό είναι
Σ. Απο όλα τα πλεονεκτήματα του προγράμματος που συζητήσαμε, πιο είναι το σημαντικότερο κατά την γνώμη σας. Πιο είναι αυτό που θέλετε περισσότερο και καλύπτει την βασική σας ανάγκη.
Π. Το γεγονός οτι έχει 24ωρη τηλεφωνική εξηπηρέτηση απο γιατρούς. (Ή οτιδήποτε άλλο πεί που είναι σημαντικό γιαυτόν)
Σ. Ναι συμφωνώ Κε Πελάτη. Είναι μοναδικό πλεονέκτημα του προγράμματος. Σας κάνει να αισθάνεσθαι πιο ασφαλείς.
Π. Ναι όντως
Σ. Ωραία. Πές τε μου ποιόν άλλον γνωρίζετε που έχει και αυτός το ίδιο πρόβλημα την ίδια ανάγκη και θα ήθελε να εκμεταλευτεί αυτό το πλεονέκτημα και να αισθάνεται πιο ασφαλής;
Π……….μμμ
Σ.(αναμονή οχι για πάνω απο 3-4 δεύτερα)  Πείτε μου τα 2 πρώτα ξαδέρφια σας ή τους 2 καλύτερους φίλους σας. (Βοηθάω τον πελάτη να σκεφτεί ποιούς θα μου δώσει. Δεν τον αφήνω μόνο του να σκέφτεται και να τους απορρίψει όλους, ή να πεί το κλασσικό: τώρα δεν μου έρχεται κανένας στο μυαλό)

Σε αυτή την φάση παίζει ρόλο και ή στάση σου. Δείχνεις με την στάση σου οτι θα πάρεις συστάσεις ή δεν πιστεύεις οτι θα τις πάρεις;  Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν το πιστεύουν οτι θα πάρουν. Και αυτό φαίνεται.

Η καλύτερη στάση είναι ακριβώς όπως στην παρακάτω φωτογραφία. Βγάζεις στυλό και χαρτί και περιμένεις τον πελάτη κοιτάζοντας τον στα μάτια. Με σταθερό βλέμμα. Μην μιλήσεις, μην αλλάξεις θέμα, μην αποσυντονιστείς τώρα. Ο πελάτης βλέπει οτι διεκδικείς το αυτονόητο. Και θα στις δώσει.
Με αυτόν τον τρόπο έχω πάρει απο έναν και μόνο πελάτη 48 συστάσεις

 

Αν θέλεις πραγματικά να μάθεις πως να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη τότε πάτα ΕΔΩ

 

refferalsΕαν πραγματικά στο τέλος ο πελάτης δεν θέλει τώρα να δώσει συστάσεις, δεν θα δώσει. Θα σε σταματήσει αυτός και θα σου πεί διάφορες δικαιολογίες. Δεν έχει όμως σημασία. Έχεις διεκδικήσει με τον καλύτερο τρόπο τις συστάσεις σου.

Μην ξεχνάς οτι ο λόγος που θα σου δώσει συστάσεις ο πελάτης, δεν είναι οι τεχνικές που θα χρησιμοποιήσεις, αλλά γιατί του έχεις φανεί χρήσιμος και του καλύπτεις μια πραγματική του ανάγκη και έχει πειστεί οτι είσαι επαγγελματίας. Και ένας επαγγελματίας ξέρει να διεκδικεί αυτό που του αξίζει.

 

 

 

Σε ένα επόμενο άρθρο θα γράψω και για το πως μπορείς να πάρεις συστάσεις  απο υποψήφιο πελάτη, ακόμα και αν δεν κλείσεις.

 

Καλές Πωλήσεις

 

 

Share Button

Filed Under: sales

About Τάσος Κυριακός

« Όλοι οι επαγγελματίες πωλητές (πρέπει) να το έχουν
Κοινητοποίηση. Αυτονομία, τελειότητα και σκοπός »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach