Για να τραβήξεις την προσοχή των επισκεπτών σου, όπως είδες στο προηγούμενο άρθρο ,πρέπει να απευθυνθείς κατευθείαν στην ψυχολογία του κοινού που στοχέυεις. Απο εκεί θα εξαρτηθεί το κατά πόσο θα ταυτιστεί εκείνο µε το προϊόν σου, αλλά και πόσο άµεσα θα πάρει µορφή η επίδρασή του.
Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις 4 βασικές κατηγορίες που χωρίζουμε το κοινό μας
Το Σέξ
Δεν απευθυνόμαστε µόνο στην πράξη αλλά και στα συναισθήματα όπως η αγάπη, η στοργή και η φιλία
Η απληστία
Απευθυνόμαστε σε όλα τα πράγµατα που τα λεφτά µπορούν να αγοράσουν. Υλικά και συναισθηµατικά
Ο φόβος
Απευθυνόμαστε στον φόβος της απώλειας. Να μην χάσουµε αυτό που έχουµε, να µην καταφέρουµε να εκπληρώσουµε τις ελπίδες και τα όνειρα µας, ή και τα δύο
Το Καθήκον / Η Περηφάνεια / Ο Επαγγελµατισµός
Όχι μόνο το τι θα κερδίσουµε εµείς, αλλά κυρίως τι είναι καλύτερο για τους κοντινούς µας ανθρώπους/συνεργάτες, όπως η σωστή θεραπεία, οι καλύτεροι υδραυλικοί σωλήνες, η εξασφάλιση της οικογενειάς µας ή της εργασιακής µας πληρότητας το μέλλον των παιδιών μας κτλ
Και όλα τα παραπάνω πρέπει να έχουν ένα κοινό σκοπό:
Ο τίτλος του προιόντος σου πρέπει πάντα να στοχεύει στο συμφέρον και το κέρδος του αγοραστή και όχι του πωλητή
Ένα απο τα συνηθισμένα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος αλλά και παγίδα που µπορεί να πέσει, είναι να παρασυρθεί από την επιτυχία του, ξεχνώντας να πεί στους µελλοντικούς πελάτες του ποιος είναι ο λόγος που πρέπει να τον επιλέξουν.
Και προσοχή. Μην πάρες τίποτα δεδοµένο. Το πιό πιθανό είναι οι άνθρωποι στους οποίους προωθείς την σελίδα σου να ξέρουν ελάχιστα ή ακόμα και τίποτα για εσένα και τα προιόντα σου.
Πρέπει όποιος διαβάζει τον τίτλο ή την επικεφαλίδα σου να αναγνωρίσει αμέσως την αξία που θα αποκτήσει επισκεπτόµενος την σελίδα σου. Ενας τρόπος για να το κάνεις αυτό, είναι να δώσεις μια υπόσχεση την οποία ξέρεις οτι μπορείς να την τηρήσεις. Και προς θεού. Τήρησέ την!!
Η ικανότητα να “εκπληρώσεις” μια υπόσχεση που δίνεις παίζει καθοριστικό ρόλο στην επίδραση µίας επικεφαλίδας. Και ιδιαίτερα μιας απειλητικής επικεφαλίδας.
Μερικά παραδείγματα:
- Προσοχή: Μην Αγοράσετε Άλλες Κονσέρβες Πριν Διαβάσετε Αυτό…
- Τι Ξεχνούν Οι Μικρές Επιχειρήσεις Και Πληρώνουν Διπλή Εφορία.
- Νιώθεις Πως Το Παιδί Σου Μπορεί Να Περνάει Ψυχολογική Κρίση;
Πολλές φορές είµαστε πιο πρόθυµοι να µάθουµε για την λύση ενός προβλήµατος, παρά να κερδίσουµε κάτι. Αλλά υποσχόµενοι πως θα λύσουµε ένα σοβαρό πρόβληµα που αντιµετωπίζει το κοινό στον τοµέα µας, µπορούµε να τραβήξουµε την προσοχή. Και να την τραβήξουμε πολύ επιτυχημένα.
Έτσι εφαρμόζοντας τον πιο ευαίσθητο τομέα της ψυχολογίας ανάλογα με το κοινό σου μπορείς να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.
Επίσης οι επικεφαλίδες και οι τίτλοι προσωπικού κέρδους επίσης μπορούν να έχουν αποτέλεσμα. Ότι έχει όφελος ή κέρδος για τον αγοραστή, κοινητοποιεί.
Μερικά παραδείγματα:
- Δες πόσο εύκολα μπορείς να καταφέρεις να χάσεις τα περιττά κιλά στην μέση
- Ο Πιο Γρήγορος & Εύκολος Τρόπος να μάθεις Latin χορό
- Ξεφορτώσου τα σπυράκια στο πρόσωπο σου, Μια για πάντα!
- Πως να αποκτήσεις γυναίκες στην ζωή σου όταν είσαι ντροπαλός!
Το να ξέρεις πως να γράφεις επικεφαλίδες που να τραβάνε την προσοχή και τον κόσμο στην ιστοσελίδα σου είναι τέχνη. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να κινητοποιήσεις τον επισκέπτη της ιστοσελίδας σου και να τον κάνεις να ενδιαφερθεί για τις υπηρεσίες ή τα προιόντα σου. Και το ζητούμενο σήμερα σε έναν κόσμο γεμάτο με πολλές άχρηστες πληροφορίες, είναι να αποσπάσεις και να τραβήξεις την προσοχή του επισκέπτη σου για να έχεις την ευκαιρία να του δείξεις τι έχεις να του προσφέρεις. Πράγμα όχι και τόσο εύκολο!
Αν θέλεις να μάθεις πως να γράφεις τίτλους που κοινητοποιούν επικοινώνησε μαζί μου. Θα έχεις 50 έτοιμους τίτλους που μπορείς να τους προσαρμόσεις ανάλογα.
Leave a Reply