Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home marketing Πως να τραβήξεις επισκέπτες στο blog σου. (Μέρος δεύτερο)

Πως να τραβήξεις επισκέπτες στο blog σου. (Μέρος δεύτερο)

10 December 2015 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

 

headlinesΓια να τραβήξεις την προσοχή των επισκεπτών σου, όπως είδες στο προηγούμενο άρθρο ,πρέπει να απευθυνθείς κατευθείαν στην ψυχολογία του κοινού που στοχέυεις. Απο εκεί θα εξαρτηθεί το κατά πόσο θα ταυτιστεί εκείνο µε το προϊόν σου, αλλά και πόσο άµεσα θα πάρει µορφή η επίδρασή του.

Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις 4 βασικές κατηγορίες που χωρίζουμε το κοινό μας

Το Σέξ
Δεν απευθυνόμαστε µόνο στην πράξη αλλά και στα συναισθήματα όπως η αγάπη, η στοργή και η φιλία

Η απληστία
Απευθυνόμαστε σε όλα τα πράγµατα που τα λεφτά µπορούν να αγοράσουν. Υλικά και συναισθηµατικά

Ο φόβος
Απευθυνόμαστε στον φόβος της απώλειας.  Να μην χάσουµε αυτό που έχουµε, να µην καταφέρουµε να εκπληρώσουµε τις ελπίδες και τα όνειρα µας, ή και τα δύο

Το Καθήκον / Η Περηφάνεια / Ο Επαγγελµατισµός
Όχι μόνο το τι θα κερδίσουµε εµείς, αλλά κυρίως τι είναι καλύτερο για τους κοντινούς µας ανθρώπους/συνεργάτες, όπως η σωστή θεραπεία, οι καλύτεροι υδραυλικοί σωλήνες, η εξασφάλιση της οικογενειάς µας ή της εργασιακής µας πληρότητας το μέλλον των παιδιών μας κτλ

Και όλα τα παραπάνω πρέπει να έχουν ένα κοινό σκοπό:

Ο τίτλος του προιόντος σου πρέπει πάντα να στοχεύει στο συμφέρον και το κέρδος του αγοραστή και όχι του πωλητή

 

Ένα απο τα συνηθισμένα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος αλλά και παγίδα που µπορεί να πέσει, είναι να παρασυρθεί από την επιτυχία του, ξεχνώντας να πεί στους µελλοντικούς πελάτες του ποιος είναι ο λόγος που πρέπει να τον επιλέξουν.

Και προσοχή.  Μην πάρες τίποτα δεδοµένο. Το πιό πιθανό είναι οι άνθρωποι στους οποίους προωθείς την σελίδα σου να ξέρουν ελάχιστα ή ακόμα και τίποτα για εσένα και τα προιόντα σου.
Πρέπει όποιος διαβάζει τον τίτλο ή την επικεφαλίδα σου να αναγνωρίσει αμέσως την αξία που θα αποκτήσει επισκεπτόµενος την σελίδα σου. Ενας τρόπος για να το κάνεις αυτό, είναι να δώσεις μια υπόσχεση την οποία ξέρεις οτι μπορείς να την τηρήσεις. Και προς θεού. Τήρησέ την!!

Η ικανότητα να “εκπληρώσεις” μια υπόσχεση που δίνεις παίζει καθοριστικό ρόλο στην επίδραση µίας επικεφαλίδας. Και ιδιαίτερα μιας απειλητικής επικεφαλίδας.

Μερικά παραδείγματα:

  • Προσοχή: Μην Αγοράσετε Άλλες Κονσέρβες Πριν Διαβάσετε Αυτό…
  • Τι Ξεχνούν Οι Μικρές Επιχειρήσεις Και Πληρώνουν Διπλή Εφορία.
  • Νιώθεις Πως Το Παιδί Σου Μπορεί Να Περνάει Ψυχολογική Κρίση;

 

Πολλές φορές είµαστε πιο πρόθυµοι να µάθουµε για την λύση ενός προβλήµατος, παρά να κερδίσουµε κάτι.  Αλλά υποσχόµενοι πως θα λύσουµε ένα σοβαρό πρόβληµα  που αντιµετωπίζει το κοινό στον τοµέα µας, µπορούµε να τραβήξουµε την προσοχή. Και να την τραβήξουμε πολύ επιτυχημένα.
Έτσι εφαρμόζοντας τον πιο ευαίσθητο τομέα της ψυχολογίας ανάλογα με το κοινό σου μπορείς να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

Επίσης οι επικεφαλίδες και οι τίτλοι προσωπικού κέρδους επίσης μπορούν να έχουν αποτέλεσμα. Ότι έχει όφελος ή κέρδος για τον αγοραστή, κοινητοποιεί.

Μερικά παραδείγματα:

  • Δες πόσο εύκολα μπορείς να καταφέρεις να χάσεις τα περιττά κιλά στην μέση
  • Ο Πιο Γρήγορος & Εύκολος Τρόπος να μάθεις Latin χορό
  • Ξεφορτώσου τα σπυράκια στο πρόσωπο σου, Μια για πάντα!
  • Πως να αποκτήσεις γυναίκες στην ζωή σου όταν είσαι ντροπαλός!

 

Το να ξέρεις πως να γράφεις επικεφαλίδες που να τραβάνε την προσοχή και τον κόσμο στην ιστοσελίδα σου είναι τέχνη. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να κινητοποιήσεις τον επισκέπτη της ιστοσελίδας σου και να τον κάνεις να ενδιαφερθεί για τις υπηρεσίες ή τα προιόντα σου. Και το ζητούμενο σήμερα σε έναν κόσμο γεμάτο με πολλές άχρηστες πληροφορίες, είναι να αποσπάσεις και να τραβήξεις την προσοχή του επισκέπτη σου για να έχεις την ευκαιρία να του δείξεις τι έχεις να του προσφέρεις. Πράγμα όχι και τόσο εύκολο!

 

Αν θέλεις να μάθεις πως να γράφεις τίτλους που κοινητοποιούν επικοινώνησε μαζί μου.  Θα έχεις 50 έτοιμους τίτλους που μπορείς να τους προσαρμόσεις ανάλογα.

 

 

 

 

Share Button

Filed Under: marketing

About Τάσος Κυριακός

« Πως να τραβήξεις επισκέπτες στο blog σου
Blog ή ιστοσελίδα; »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach