Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home marketing Πως θα βρείς τον ιδανικό σου πελάτη. Μέρος 1

Πως θα βρείς τον ιδανικό σου πελάτη. Μέρος 1

7 November 2016 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

customerΠολλοί ξεκινούν την κατασκευή μιας ιστοσελίδας οχι μόνο για να έχουν μια απλή online παρουσία αλλά σκέφτονται οτι μπορούν να προωθήσουν προιόντα & υπηρεσίες μέσα απο την ιστοσελίδα τους, με σκοπό το κέρδος. Φτιάχνοντας μια ωραία ιστοσελίδα και βάζοντας διαφημίσεις πιστεύουν οτι μπορούν να προωθήσουν τα προιόντα τους μέσω internet. Και η απογοήτευση έρχεται πολύ γρήγορα!   Γιατί;

Γιατί, το να ξεκινήσεις να χτίσεις μία επιχείρηση στο internet, προωθώντας προιόντα & υπηρεσίες,  χωρίς όμως να γνωρίζεις ποιος είναι ο ιδανικός σου πελάτης είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις.  Η σκιαγράφηση του ιδανικού σου πελάτη, αυτού δηλαδή που θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα σου, είναι ενα σημαντικό κομμάτι που οι περισσότεροι προσπερνούν

Μην ξεχνάς πως αυτός είναι που θα σε εμπιστευτεί και θα σου δώσει τα χρήματα του. Οφείλεις λοιπόν να τον γνωρίζεις καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Γνωρίζοντας τα πιστεύω, τους φόβους, τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, θα μπορέσεις όχι μόνο να εφαρμόσεις προωθητικές ενέργειες πιο αποτελεσματικά, αλλά και να δημιουργήσεις προϊόντα και υπηρεσίες που ικανοποιούν καλύτερα τις ανάγκες του.

Όταν γνωρίζεις λοιπόν τα ‘‘κουμπιά του”, είναι πολύ πιο εύκολο να τραβήξεις την προσοχή του και να τον κάνεις να ανταποκριθεί σε μία προσφορά. Όλα αυτά βέβαια με τίμια και θεμιτά μέσα. Θα πρέπει αυτό που υπόσχεσαι και προωθείς, να το τηρείς. Στο internet marketing τα όρια μεταξύ ηθικής και ανήθικης προώθησης είναι πολύ λεπτά και πολλές φορές ξεπερνιούνται. Γιαυτό θέλει προσοχή.

Όταν σκιαγραφείς τον ιδανικό σου πελάτη γνωρίζοντας τις ανάγκες του αποκτας μεγάλη δύναμη. Απευθύνεσαι σε αυτό που πραγματικά χρειάζεται και έχει ανάγκη. Απευθύνεσαι στο συναίσθημα του. Και το συναίσθημα του είναι αυτό που θα τον κινητοποιήσει. θα τον κάνει να αναλάβει δράση όταν θα του στείλεις μια ακαταμάχητη προσφορά! Θα πρέπει όμως να του προσφέρεις την λύση που ψάχνει και χρειάζεται. Θα πρέπει να του λύνεις ένα πρόβλημα.

Πως μπορείς όμως να σκιαγραφήσεις έναν τέτοιο πελάτη; Πως μπορείς να ξέρεις ποιος είναι ο ιδανικός σου πελάτης για το προιόν ή την υπηρεσία που προωθείς, έτσι ώστε όταν απευθύνεσαι σε αυτόν με μια προσφορά να του είναι δύσκολο να πεί οχι;

Θα πρέπει να ανακαλύψεις τις συνήθειες του ιδανικού σου πελάτη. Ποιά είναι η νοοτροπία του, η συμπεριφορά του. Για ποια πράγματα νοιάζεται και ενδιαφέρεται περισσότερο. Τι τον ανησυχεί πάνω απο όλα.

Και όλα αυτά πηγάζουν απο 3 πράγματα:

  • Τα πιστεύω του

Τι πιστεύουν οι πελάτες σου, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις στην συγκεκριμένη αγορά; Τι πιστεύουν για τα προβλήματα και τις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία σου; Πιστεύουν οτι λύνεις προβλήματα, ή απλά θέλεις να πουλήσεις;

  • Τα συναισθήματα του

Πως ακριβώς αισθάνονται οι πελάτες σου; Τι μπορεί να φοβούνται; Νιώθουν κάποια σύγχυση; Εχουν ανησυχίες; Κάποια αγανάκτηση ίσως; Το συναίσθημα είναι ένα πολύ δυνατό κίνητρο όταν είναι να προβούμε σε μια αγορά. Γιαυτό και τα συναισθήματα οδηγούν τις αγορές. Αγοράζουμε προϊόντα για συναισθηματικούς λόγους και κατόπιν τις αιτιολογούμε με την λογική.

  • Οι επιθυμίες του

Τι είναι ακριβώς αυτό θέλουν να κάνει το προιόν ή υπηρεσία που τους προσφέρεις; Ποιος είναι ο πόνος ή ανάγκη που θέλουν να ικανοποιήσουν με την αγορά του προιόντος σου; Ποιες αλλαγές επιθυμούν στην ζωή τους να φέρει το προϊόν ή η υπηρεσία που τους προσφέρεις;

Η γνώση του συγκεκριμένου τριπτύχου είναι απαραίτητη. Αν ξέρεις τα παραπάνω 3 βασικά πράγματα στην αγορά την οποία απευθύνεσαι έχεις ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα. Μπορείς να προωθήσεις αλλά και να σχεδιάσεις προιόντα & υπηρεσίες στοχευμένα και πιο αποτελεσματικά. 10 φορές πιο αποτελεσματικά!!  Δυστυχώς οι περισσότεροι που θέλουν να προωθήσουν κάτι μέσω internet δεν δίνουν και πολύ σημασία σε κάτι τέτοιο, το προσπερνούν και αυτός είναι από τους κύριους λόγους για τους οποίους αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Πρόκειται για άλλο ένα κομμάτι του πάζλ όσον αφορά το internet marketing και μάλιστα, πολύ σημαντικό.

Που θα βρείς όμως τα πιστεύω, τα συναισθήματα και τις επιθυμίες της αγοράς σου για να σκιαγραφήσεις τον ιδανικό σου πελάτη στον οποίο θα απευθυνθείς;

Το εκπληκτικό με το internet είναι ότι  δεν χρειάζεται να μαντέψεις ( με μεγάλη πιθανότητα να πέσεις εξω) αλλά μπορείς να μπείς στην αγορά σου και να αρχίσεις την έρευνα. Υπάρχουν τρόποι όπου μπορείς να διαπιστώσεις με ασφάλεια ποια είναι τα πιστεύω, τα συναισθήματα και οι επιθυμίες του ιδανικού σου πελάτη. Και την έρευνα αυτή μπορείς να την κάνεις και μόνος σου ανέξοδα και ΔΩΡΕΑΝ. Αρκεί να ξέρεις που και πως θα ψάξεις!

Και αυτό θα είναι το θέμα του επόμενου άρθρου. Στο δεύτερο μέρος θα δούμε πως κάνεις την έρευνα που ψάχνεις ποια εργαλεία χρησιμοποιείς για να βρείς και να σκιαγραφήσεις τον ιδανικό σου πελάτη.

 

Συνεχίζεται….

 

 

 

Share Button

Filed Under: marketing

About Τάσος Κυριακός

« Πέντε λόγοι για το internet marketing
Βρείτε περισσότερους πελάτες με έξυπνο marketing »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach