Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home sales Πωλητής. Ο καλός χειριστής ανθρώπων;

Πωλητής. Ο καλός χειριστής ανθρώπων;

11 December 2017 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

 

 

Ερευνες αποδεικνύουν οτι το παρελθόν μας αποτελεί τέλειο προγνωστικό του μέλλοντος μας. Το να συνεχίσουμε να κάνουμε ότι κάναμε δεν απαιτεί απλά την μικρότερη προσπάθεια, δημιουργεί επίσης και τα λιγότερα προβλήματα με το εγώ μας, μιας και διατηρεί τη συνέπεια που έχουμε ενστικτωδώς ανάγκη.

Σε ένα πείραμα ερευνητές ζήτησαν απο 2 ομάδες ανθρώπων να τοποθετήσουν μια πινακίδα που έγραφε: ”Παρακαλώ οδηγείτε προσεκτικά” στην μπροστινή αυλή του σπιτιού τους.

Απο την 1η ομάδα μόλις το 17% δέχτηκε να το κάνει, ενώ απο την 2η πολύ μεγαλύτερο. Το 76%!!  Οι δυο ομάδες ήταν πανομοιότυπες εκτός απο ένα σημείο. Δυο εβδομάδες πριν το πείραμα, οι ερευνητές είχαν ζητήσει απο τα άτομα της 2ης  ομάδας να τοποθετήσουν μια μικρή πινακίδα στο παράθυρο του σπιτιού τους που έγραφε: ”Οδηγείτε με ασφάλεια”. Σχεδόν όλοι της 2ης ομάδας δέχτηκαν να τοποθετήσουν την μικρότερη πινακίδα.

Το εν λόγω πείραμα αποδεικνύει την έμφυτη ανάγκη μας να είμαστε συνεπείς με αυτό που κάναμε στο παρελθόν. Ενα μικρό βήμα μπορεί να είναι αρκετό για να κάνουμε ένα μεγαλύτερο στο μέλλον απλά και μόνο για να παραμείνουμε συνεπείς στο πρώτο!

Τι σχέση έχει όμως αυτό με τις πωλήσεις;

Οι επαγγελματίες πωλητές ξέρουν καλά αυτή την τεχνική. Τις έχουν δώσει μάλιστα και όνομα: ”foot-in-the-door”. Ο πωλητής κάνει τον πελάτη να συμφωνήσει αρχικά σε κάτι φαινομενικά πολύ απλό και εύκολο. π.χ οτι οταν βγεί στην σύνταξη, θα έχει ενα πολύ μεγάλο κενό στο εισόδημα του, αν δεν μεριμνήσει γιαυτό. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνει τις πιθανότητες να συμφωνήσει αργότερα σε κάτι δυσκολότερο. (Να του επιτρέψει να πουλήσει)

Όταν είμαστε αρχικά ευγενικοί & φιλικοί έχοντας συμφωνήσει σε κάποια γενικά θέματα, είναι πιο δύσκολο μετά να φανούμε ασυνεπείς. Γιαυτό και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις και δικαιολογίες για να αποφύγουμε την πίεση της πώλησης.

Η επιθυμία μας να είμαστε συνεπείς μας οδηγεί να κάνουμε ακόμα και παράλογα πράγματα ακριβώς γιατί η συμπεριφορά μας καθορίζεται απο το ενστικτώδες σύστημα 1.  Tον αυτόματο πιλότο που ψάχνει να βρεί τι κάναμε στο παρελθόν σε αντίστοιχη περίπτωση, προκειμένου να μην αναγκαστεί να αποφασίσει. Η μνήμη μας αποτελεί ίσως τον σημαντικότερο παράγοντα επιρροής της συμπεριφοράς μας.

Το τι θυμόμαστε όμως, σε σχέση με το τι νομίζουμε οτι θυμόμαστε, μπορεί να έχει πολύ μεγάλη απόκλιση. Ο εγκέφαλος μας έχει έναν πολύ αποδοτικό και παράλληλα ενδιαφέρον τρόπο να αποθηκεύει τις εμπειρίες μας, πράγμα που εξηγεί πολλά απο την παράλογη συμπεριφορά μας.

Η μνήμη μας δεν είναι ένας ψυχρός σκληρός δίσκος που καταγράφει κάθε λεπτομέρεια (αν και μερικές φορές το κάνει). Κάτι τέτοιο θα ηταν αδύνατο αν αναλογιστείτε τον όγκο των δεδομένων που λαμβάνουμε απο όλες τις αισθήσεις μας κάθε στιγμή. Η μνήμη μας είναι ενας ζωντανός οργανισμός που αποφασίζει τι να κρατήσει, κρίνοντας τις πιθανότητες να χρειαστεί την συγκεκριμένη πληροφορία στο μέλλον.

Ο καλά εκπαιδευμένος επαγγελματίας πωλητής αρχικά πρέπει να στοχεύσει στην σωστή ανίχνευση των επιθυμιών, των αναγκών και των εμπειριών (αποθηκευμένες μνήμες) του πελάτη του, για να μπορέσει να πουλήσει αυτό που πραγματικά θέλει ο πελάτης του και να τον κάνει να αισθανθεί καλά με την αγορά που έκανε.

Γιαυτό και ο επαγγελματίας πωλητής πρέπει πάνω απ΄όλα να είναι καλός χειριστής ανθρώπων, γιατί έχει να παλέψει με προκαταλήψεις, φοβίες και καχυποψία τις οποίες πρέπει να μπορεί να χειρίζεται.

 

 

 

 

 

Share Button

Filed Under: sales

About Τάσος Κυριακός

« 13 λόγοι γιατί οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν και δεν αναπτύσσονται
Συναισθήματα και email marketing »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach