Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home sales Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 2ο μέρος

Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 2ο μέρος

12 March 2015 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

boost-salesΤο κλειδί της επιτυχίας στην πώληση είναι να δημιουργείς συναίσθημα. Να δημιουργείς συναισθηματικές καταστάσεις στον πελάτη σου για να πετύχεις τον σκοπό σου. Με συγκεκριμένη σειρά. Στο προηγούμενο άρθρο είδαμε τις πρώτες δύο καταστάσεις που πρέπει να δημιουργήσεις για να προετοιμάσεις τον πελάτη σου. (Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 1ο μέρος) Εδώ θα δούμε τις υπόλοιπες δυο όπου ο σκοπός είναι να πάρεις την δουλειά.

 

Φαντασία στην πώληση του προιόντος

Όταν θα αρχίσεις να παρουσιάζεις το προιόν σου απαριθμώντας τα πλεονεκτήματα, κάντο σωστά και πρόσθεσε συναίσθημα.

Μην απαριθμείς απλά μόνο τα πλεονεκτήματα που έχει το προιόν σου αλλά σύνδεσε τα με τα οφέλη που θα έχει ο πελάτης. Μετέφρασε το όφελος των χρημάτων που θα έχει σε συγκεκριμένες εικόνες που επιθυμεί ο πελάτης. Μετέφρασε τα συναισθήματα του σε εικόνες.

Παράδειγμα: Κε πελάτη θα συσσωρεύσετε αυτό το κεφάλαιο σε αυτό το αποταμιευτικό πρόγραμμα που θα σας αποδώσει αυτή την σύνταξη. Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω τι θα μπορείτε να κάνετε με αυτά τα χρήματα τότε. Ξέρω όμως από τώρα ένα πράγμα. Θα είστε οικονομικά ανεξάρτητος, δεν θα γίνετε βάρος στα παιδιά σας, και το κυριότερο θα μπορείτε να βοηθάτε οικονομικά τα παιδιά σας ακόμα και όταν βγείτε στην σύνταξη. Φανταστείτε Κε πελάτη να μπορείτε να βοηθάτε τα παιδιά σας όταν πραγματικά σας χρειάζονται. Πως αισθάνεστε γιαυτό;

 

Βάλε φαντασία και συναίσθημα όταν πουλάς το προιόν σου. Μην μένεις απλά στα πλεονεκτήματα. Συνέδεσε τα με τα οφέλη που θα έχει ο πελάτης. Θα κινητοποιήσεις πολύ περισσότερο τον πελάτη σου

 

Συνεργασία για το μέλλον

Αυτή η συναισθηματική κατάσταση που πρέπει να δημιουργήσεις είναι και η πιο δύσκολη. Είναι η κατάσταση στην οποία ο πελάτης αποφασίζει αν θα προχωρήσει μαζί σου ή όχι. Δεν έχει να κάνει με το πόσο πιστεύει το πρόγραμμα ούτε και με την εταιρεία. Έχει να κάνει με σένα.

Ο πελάτης προσπαθεί να φανταστεί την συνεργασία μαζί σου στο μέλλον. Προσπαθεί να δεί αν μπορεί να σε εμπιστευθεί. Αν θα είσαι εκεί να τον στηρίξεις. Αν θα μπορέσει να συνεργαστεί μαζί σου.

Και αυτό δεν μπορείς να το πετύχεις μόνο με μια σωστή απάντηση που θα δώσεις, ή με μια κίνηση που θα κάνεις ή τέλος πάντων μόνο με την γνώση σου. Θα πρέπει να τα κάνεις όλα σωστά. Θα πρέπει να είσαι επαγγελματίας και να το δείχνεις. Δεν υπάρχει ένα παράδειγμα που μπορώ να σου πω και ο πελάτης θα πεί: Αυτός είναι επαγγελματίας. Με αυτόν θα συνεργαστώ. Αν είσαι επαγγελματίας ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να κερδίσεις τον πελάτη. Βάλε τον πελάτη πάνω από όλα δημιούργησε αυτές τις συναισθηματικές καταστάσεις και κάνε τις σωστές κινήσεις.

 

Μην ξεχνάς ότι:

Ο πελάτης αγοράζει πρώτα εσένα, μετά την εταιρεία και τελευταίο το προιόν σου.

 

 

 

Share Button

Filed Under: sales

About Τάσος Κυριακός

« Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 1ο μέρος
Πριν ξεκινήσεις να πουλάς. Δύο πολύ δυνατές ερωτήσεις »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach