Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home sales Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 1ο μέρος

Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 1ο μέρος

9 March 2015 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

Πώλησboost-salesη. Κατά την γνώμη μου το συναρπαστικότερο επάγγελμα του κόσμου. Γιατί έχεις να παλέψεις με προκαταλήψεις καχυποψία, συναισθήματα και φοβίες των ανθρώπων. Και αυτό σε κάνει με τον καιρό καλύτερο γνώστη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Και ένας επαγγελματίας πωλητής χρειάζεται πάνω από όλα να είναι γνώστης ανθρώπων. Γιατί πίσω από κάθε πώληση κρύβεται ένας άνθρωπος.

Ποιο είναι όμως το κλειδί της επιτυχίας στην πώληση; Τι είναι αυτό που θα κινητοποιήσει τον πελάτη να αγοράσει το προιόν ή την υπηρεσία σου;

Όλοι οι κορυφαίοι πωλητές ανα τον κόσμο το ξέρουν και το εφαρμόζουν.

Είναι το συναίσθημα. Παράγουν κατά την διάρκεια της πώλησης συναίσθημα. Δημιουργούν συναισθήματα για να χτίσουν εμπιστοσύνη αλλά και την σχέση τους με τον πελάτη. Με μια συγκεκριμένη σειρά.

Πως όμως παράγεις συναίσθημα στον πελάτη με σκοπό να πουλήσεις;

Αν και είναι πολύ δύσκολο να στο περιγράψω σε μερικές γραμμές αυτό που ουσιαστικά πρέπει να κάνεις είναι,

 

Να μιλήσεις για συγκεκριμένες επιθυμίες του πελάτη σε εικόνες, γεμάτες συναίσθημα.

 

Το πιο σημαντικό όμως είναι με ποια σειρά θα δημιουργήσεις τα συναισθήματα ώστε να πετύχεις αυτό που θέλεις.

Αν λοιπόν δημιουργήσεις συναισθήματα με την ακόλουθη σειρά το ποιο πιθανό είναι να πετύχεις τον σκοπό σου.

Πρέπει να δημιουργήσεις 4 συναισθηματικές καταστάσεις στον πελάτη σου.

Σε αυτό το άρθρο θα σου δείξω τις 2 πρώτες.

 

Προβληματισμός.

Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να προβληματίσεις τον πελάτη σου. Να τον ευαισθητοποιήσεις να του αφυπνίσεις την ανάγκη και να του δείξεις πως έχει η κατάσταση. Ξεκινώντας με συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Παράδειγμα: Κε Πελάτη, τι γνώμη έχετε για το δημόσιο σύστημα υγείας; Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ τις υπηρεσίες του εσείς ή κάποιος δικός σας άνθρωπος;

Άφησε τον πελάτη να σου πει την γνώμη του και τις εμπειρίες του και μετά ενημέρωσε και προβλημάτισε τον, για το κακό χάλι που επικρατεί στην δημόσια υγεία. Αφύπνισε του την ανάγκη. Δες αν βλέπει και αυτός το πρόβλημα ή ζει στον δικό του κόσμο.

Αν βλέπεις ότι συμφωνεί και προβληματίζεται τότε μπορείς να περάσεις στο επόμενο συναίσθημα. Αν όχι πρέπει να βρείς το γιατί. Δεν προχωράς αν δεν δημιουργήσεις πρόβλημα. Αν ο πελάτης δεν βλέπει ότι έχει πρόβλημα δεν θα αγοράσει και καμία λύση που θα του προτείνεις.

 

Περιέργεια.

Το επόμενο που πρέπει να δημιουργήσεις είναι περιέργεια. Δημιουργώντας περιέργεια μας διευκολύνει αφάνταστα στην πώληση.

Και εδώ θα πρέπει να κάνεις συγκεκριμένες ερωτήσεις για να δελεάσεις και να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του.

Παράδειγμα: Πως θα σας φαινόταν Κε Πελάτη αν είχατε πρόσβαση στα καλύτερα νοσοκομεία, αλλά και τους γιατρούς της χώρας χωρίς ουρές & αναμονές, παραπεμπτικά & αριθμούς προτεραιότητας; Και όλο αυτό με λιγότερο από 1,5 € την ημέρα;

Πρέπει να κάνεις ερωτήσεις που δημιουργούν περιέργεια και κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Και έπειτα να δείς την αντίδραση πάνω σε αυτές τις συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Πρίν ξεκινήσεις να μιλάς για το προιόν σου και το πόσο καλό είναι, πρέπει να δείς αν ο πελάτης είναι έτοιμος να σε ακούσει. Αν ο πελάτης δεν έχει την προσοχή στραμμένη πάνω σου και δεν έχει την απαιτούμενη περιέργεια, τότε ότι τεχνικές και να χρησιμοποιήσεις δύσκολα θα πουλήσεις.

 

Εάν καταφέρεις και δημιουργήσεις αυτές τις 2 συναισθηματικές καταστάσεις στον πελάτη σου, τότε οι πιθανότητες αγοράς αυξάνονται δραματικά

Και αυτό πριν καν ξεκινήσεις την παρουσίαση του προιόντος σου!!

 

Στο επόμενο άρθρο θα γράψω για τις επόμενες 2 καταστάσεις που πρέπει να δημιουργήσεις για να πάρεις την δουλειά.

Μείνε συντονισμένος

 

Share Button

Filed Under: sales

About Τάσος Κυριακός

« Κοινητοποίηση. Αυτονομία, τελειότητα και σκοπός
Πωλήσεις. Το κλειδί της επιτυχίας. 2ο μέρος »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach