Θες να αντικαταστήσεις την χρονοβόρα και επίπονη αναζήτηση υποψηφίων πελατών με το έξυπνο marketing που θα σου φέρει περισσότερους πελάτες;
Αν ναι τότε συνέχιζε να διαβάζεις το παρακάτω άρθρο για το έξυπνο μάρκετινγκ
Αν θέλεις να πουλήσεις οτιδήποτε χωρίς να ξοδέψεις μια μικρή περιουσία σε διαφημίσεις, έχεις 2 επιλογές.
Πρώτος: Αναζητάς εσύ τον πελάτη τον βρίσκεις, επικοινωνείς μαζί του στο τηλέφωνο ή του χτυπάς την πόρτα. ( παραδοσιακός τρόπος)
Δεύτερος: Χρησιμοποιείς το έξυπνο marketing για να προσελκύσεις πελάτες που θα σε βρουν αυτοί και θα σου χτυπήσουν την πόρτα. ( Σύγχρονος & αποτελεσματικός τρόπος)
Σε αυτό αλλά και στα επόμενα άρθρα θα σου δείξω πως θα αποφύγεις την σπατάλη χρόνου, τις απορρίψεις και τις χαμένες πωλήσεις στην αναζήτηση & το κυνήγι πελατών. Θα ανακαλύψεις πως θα προσελκύσεις τους σωστούς πελάτες στην εταιρεία σου.
Κάθε μέρα σχεδόν όλοι οι πωλητές κάνουν χιλιάδες τηλεφωνήματα & προσεγγίσεις σε αγνώστους για να κλείσουν ένα ραντεβού μαζί τους με αμφίβολο αποτέλεσμα. Σκληρή δουλειά, ιδιαίτερα στην αρχή(1-3 χρόνια) που οι περισσότεροι δεν αντέχουν. Το αποτέλεσμα είναι να γυρνάνε εκεί που ήταν πριν.
Αλλά και ένας ελεύθερος επαγγελματίας που τρέχει από το πρωί έως το βράδυ κάνει επαφές δημόσιες σχέσεις διαπραγματεύσεις για να προωθήσει την εταιρεά του. Ολοι όσοι προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες έχουν το ίδια θέμα. Να κερδίσουν πελάτες να πουλήσουν για να υπάρχει η εταιρεία τους και να βγάλουν κέρδος.
Αν είσαι ένας από αυτούς τότε συνέχισε να διαβάζεις. Αν όχι τότε δεν θα βρεις τίποτα ενδιαφέρον παρακάτω.
Πως θα χρησιμοποιήσεις το έξυπνο μάρκετινγκ;
Αν αντικαταστήσεις αυτή την σκληρή και πολλές φορές άσκοπη αναζήτηση πελατών με το έξυπνο marketing τότε όλα γίνονται πιο εύκολα.
Τι καταφέρνει να κάνει ένα καλό και έξυπνο marketing;
Tο έξυπνο marketing είναι ένα ολόκληρο σύστημα μηχανισμών που παρουσιάζει το προιόν, με τον σωστό τρόπο και στο σωστό timing στους κατάλληλους υποψήφιους. Το έξυπνο marketing κάνει το τηλέφωνο σου να χτυπάει περισσότερο, να γεμίζει το email σου με ενδιαφερόμενους που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το προιόν σου, να αυξάνει τα κλικ στο website ή το blog σου απο υποψήφιους πελάτες που θέλουν να κάνουν δουλειά μαζί σου και τελικά να αυξάνει τα κλεισίματα και τις παραγγελίες σου.
Το καλό και έξυπνο marketing δεν έχει να κάνει όπως πολλοί πιστεύουν με διαφήμιση. Με ωραία logos, ωραίες εικόνες, telemarketing ή μαζική διανομή prospectus.
Το καλό & έξυπνο marketing το πρώτο που κάνει είναι να καταλάβει τα συναισθήματα των πελατών. Μιλάει για τις ανάγκες και τους φόβους που έχουν. Επικοινωνεί ξεκάθαρα για το πως θα λύσει το πρόβλημα τους. Παρουσιάζει έτσι το προιόν ώστε ο πελάτης να καταλάβει τι θα κερδίσει αν προβεί στην αγορά του. Εξαφανίζει όπου μπορεί το risko της αγοράς που έχει ό πελάτης.
Για αυτό και όταν κάποιος εφαρμόζει το έξυπνο marketing πρέπει να απαντάει στις ακόλουθες 4 ερωτήσεις.
- Γιατί να διαβάσω ή να ακούσω αυτά που λες;
- Γιατί να πιστέψω αυτά που λες;
- Γιατί να αγοράσω αυτό που προσφέρεις;
- Γιατί να αγοράσω τώρα;
Οτιδήποτε θέλει να μαρκετάρεις και να προωθήσεις θα πρέπει να μπορείς να απαντήσεις με αυτοπεποίθηση σε αυτές τις 4 ερωτήσεις. Τότε οι υποψήφιοι θα σε ακολουθήσουν και θα αγοράσουν πολύ πιο εύκολα.
Σταμάτα να διαβάζεις και κάτσε σκέψου για λίγο αν η εταιρεία σου ή το προϊόν σου δίνει πειστικές απαντήσεις σε αυτές τις 4 ερωτήσεις
Δύσκολο; Αν δυσκολεύεσαι να απαντήσεις τότε ξανασκέψου τι κάνεις. Η αγορά είναι γεμάτη απο εταιρείες & πωλητές που νομίζουν οτι το προιόν τους είναι το καλύτερο του κόσμου. Αλλά αν τους κάνεις αυτές τις 4 ερωτήσεις δυσκολεύονται πολύ να απαντήσουν. Στην ουσία δεν απαντούν.
Για να απαντήσεις αποτελεσματικά σε αυτές τις ερωτήσεις πρέπει να ξεχωρίσεις. Πρέπει να κάνεις κατι μοναδικό. Να έχεις δηλαδή μια Μοναδική τοποθέτηση στην αγορά σου. (ΜΤ)
Η Μοναδική σου τοποθέτηση είναι αυτή που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους. Προσφέρεις κάτι μοναδικό που δεν έχουν οι άλλοι γιαυτό και ξεχωρίζεις. Κάνεις την διαφορά.
Πως μπορείς να τοποθετηθείς με μοναδικό τρόπο ώστε να ξεχωρίσεις στην αγορά που δραστηριοποίησε θα είναι το περιεχόμενο του επόμενου άρθρου…
Μείνε συντονισμένος
τα άρθρα της σύγχρονης πώλησης παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον
Ενδιαφέρον άρθρο. Μια πτυχή του έξυπνου marketing μπορεί να υλοποιηθεί μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα αντί να ψάχνουμε εμείς για πελάτες ας εμφανιζόμαστε όταν μας ψάχνουν αυτοί στην Google. Εάν η ιστοσελίδα μας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google όταν οι υποψήφιοι πελάτες μας πραγματοποιούν αναζητήσεις τότε θα δημιουργήσουμε μια σταθερή ροή δυνητικών πελατών στην επιχείρηση μας. Η διαδικασία για να επιτευχθεί αυτό ονομάζεται SEO.