Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home marketing Βρείτε περισσότερους πελάτες με έξυπνο marketing

Βρείτε περισσότερους πελάτες με έξυπνο marketing

22 November 2016 by Τάσος Κυριακός 2 Comments

laptop-desk-and-notes
Θες να αντικαταστήσεις την χρονοβόρα και επίπονη αναζήτηση υποψηφίων πελατών με το έξυπνο marketing που θα σου φέρει περισσότερους πελάτες;

Αν ναι τότε συνέχιζε να διαβάζεις το παρακάτω άρθρο για το έξυπνο μάρκετινγκ

Αν θέλεις να πουλήσεις οτιδήποτε χωρίς να ξοδέψεις μια μικρή περιουσία σε διαφημίσεις, έχεις 2 επιλογές.

Πρώτος: Αναζητάς εσύ τον πελάτη τον βρίσκεις, επικοινωνείς μαζί του στο τηλέφωνο ή του χτυπάς την πόρτα. ( παραδοσιακός τρόπος)

Δεύτερος: Χρησιμοποιείς το έξυπνο marketing για να προσελκύσεις πελάτες που θα σε βρουν αυτοί και θα σου χτυπήσουν την πόρτα. ( Σύγχρονος & αποτελεσματικός τρόπος)

Σε αυτό αλλά και στα επόμενα άρθρα θα σου δείξω πως θα αποφύγεις την σπατάλη χρόνου, τις απορρίψεις και τις χαμένες πωλήσεις στην αναζήτηση & το κυνήγι πελατών. Θα ανακαλύψεις πως θα προσελκύσεις τους σωστούς πελάτες στην εταιρεία σου.

Κάθε μέρα σχεδόν όλοι οι πωλητές κάνουν χιλιάδες τηλεφωνήματα & προσεγγίσεις σε αγνώστους για να κλείσουν ένα ραντεβού μαζί τους με αμφίβολο αποτέλεσμα. Σκληρή δουλειά, ιδιαίτερα στην αρχή(1-3 χρόνια) που οι περισσότεροι δεν αντέχουν. Το αποτέλεσμα είναι να γυρνάνε εκεί που ήταν πριν.

Αλλά και ένας ελεύθερος επαγγελματίας που τρέχει από το πρωί έως το βράδυ κάνει επαφές δημόσιες σχέσεις διαπραγματεύσεις για να προωθήσει την εταιρεά του. Ολοι όσοι προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες έχουν το ίδια θέμα. Να κερδίσουν πελάτες να πουλήσουν για να υπάρχει η εταιρεία τους και να βγάλουν κέρδος.

Αν είσαι ένας από αυτούς τότε συνέχισε να διαβάζεις. Αν όχι τότε δεν θα βρεις τίποτα ενδιαφέρον παρακάτω.

Πως θα χρησιμοποιήσεις το έξυπνο μάρκετινγκ;

Αν αντικαταστήσεις αυτή την σκληρή και πολλές φορές άσκοπη αναζήτηση πελατών με το έξυπνο marketing τότε όλα γίνονται πιο εύκολα.
Τι καταφέρνει να κάνει ένα καλό και έξυπνο marketing;

Tο έξυπνο marketing είναι ένα ολόκληρο σύστημα μηχανισμών που παρουσιάζει το προιόν, με τον σωστό τρόπο και στο σωστό timing στους κατάλληλους υποψήφιους. Το έξυπνο marketing κάνει το τηλέφωνο σου να χτυπάει περισσότερο, να γεμίζει το email σου με ενδιαφερόμενους που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το προιόν σου, να αυξάνει τα κλικ στο website ή το blog σου απο υποψήφιους πελάτες που θέλουν να κάνουν δουλειά μαζί σου και τελικά να αυξάνει τα κλεισίματα και τις παραγγελίες σου.

Το καλό και έξυπνο marketing δεν έχει να κάνει όπως πολλοί πιστεύουν με διαφήμιση. Με ωραία logos, ωραίες εικόνες, telemarketing ή μαζική διανομή prospectus.

Το καλό & έξυπνο marketing το πρώτο που κάνει είναι να καταλάβει τα συναισθήματα των πελατών. Μιλάει για τις ανάγκες και τους φόβους που έχουν. Επικοινωνεί ξεκάθαρα για το πως θα λύσει το πρόβλημα τους. Παρουσιάζει έτσι το προιόν ώστε ο πελάτης να καταλάβει τι θα κερδίσει αν προβεί στην αγορά του. Εξαφανίζει όπου μπορεί το risko της αγοράς που έχει ό πελάτης.

Για αυτό και όταν κάποιος εφαρμόζει το έξυπνο marketing πρέπει να απαντάει στις ακόλουθες 4 ερωτήσεις.

  1. Γιατί να διαβάσω ή να ακούσω αυτά που λες;
  2. Γιατί να πιστέψω αυτά που λες;
  3. Γιατί να αγοράσω αυτό που προσφέρεις;
  4. Γιατί να αγοράσω τώρα;

Οτιδήποτε θέλει να μαρκετάρεις και να προωθήσεις θα πρέπει να μπορείς να απαντήσεις με αυτοπεποίθηση σε αυτές τις 4 ερωτήσεις. Τότε οι υποψήφιοι θα σε ακολουθήσουν και θα αγοράσουν πολύ πιο εύκολα.

Σταμάτα να διαβάζεις και κάτσε σκέψου για λίγο αν η εταιρεία σου ή το προϊόν σου δίνει πειστικές απαντήσεις σε αυτές τις 4 ερωτήσεις

Δύσκολο; Αν δυσκολεύεσαι να απαντήσεις τότε ξανασκέψου τι κάνεις. Η αγορά είναι γεμάτη απο εταιρείες & πωλητές που νομίζουν οτι το προιόν τους είναι το καλύτερο του κόσμου. Αλλά αν τους κάνεις αυτές τις 4 ερωτήσεις δυσκολεύονται πολύ να απαντήσουν. Στην ουσία δεν απαντούν.

Για να απαντήσεις αποτελεσματικά σε αυτές τις ερωτήσεις πρέπει να ξεχωρίσεις. Πρέπει να κάνεις κατι μοναδικό. Να έχεις δηλαδή μια Μοναδική τοποθέτηση στην αγορά σου. (ΜΤ)

Η Μοναδική σου τοποθέτηση είναι αυτή που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους. Προσφέρεις κάτι μοναδικό που δεν έχουν οι άλλοι γιαυτό και ξεχωρίζεις. Κάνεις την διαφορά.

Πως μπορείς να τοποθετηθείς με μοναδικό τρόπο ώστε να ξεχωρίσεις στην αγορά που δραστηριοποίησε θα είναι το περιεχόμενο του επόμενου άρθρου…

Μείνε συντονισμένος

Share Button

Filed Under: marketing

About Τάσος Κυριακός

« Πως θα βρείς τον ιδανικό σου πελάτη. Μέρος 1
5 βήματα για την συλλογή στοιχείων των επισκεπτών σου »

Comments

  1. Τζένη Κουμενδούρου says

    19 May 2015 at 08:01

    τα άρθρα της σύγχρονης πώλησης παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον

    Reply
  2. Στέφανος says

    4 June 2015 at 13:05

    Ενδιαφέρον άρθρο. Μια πτυχή του έξυπνου marketing μπορεί να υλοποιηθεί μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα αντί να ψάχνουμε εμείς για πελάτες ας εμφανιζόμαστε όταν μας ψάχνουν αυτοί στην Google. Εάν η ιστοσελίδα μας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google όταν οι υποψήφιοι πελάτες μας πραγματοποιούν αναζητήσεις τότε θα δημιουργήσουμε μια σταθερή ροή δυνητικών πελατών στην επιχείρηση μας. Η διαδικασία για να επιτευχθεί αυτό ονομάζεται SEO.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach