Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων

Προσκάλεσε τον πελάτη σου

 

Το ποιος βρίσκει ποιον είναι πάρα πολύ σημαντικό!

Ας δούμε δυο διαφορετικές περιπτώσεις προσέγγισης για να καταλάβετε καλύτερα. Οι περιπτώσεις αυτές μπορούν να είναι σε οποιοδήποτε κλάδο πωλήσεων

Περίπτωση 1: Ένας υποψήφιος πελάτης έχει ένα πρόβλημα και χρειάζεται να βρει λύση. Είστε τυχερός (θα έλεγα πολύ τυχερός) και συμβαίνει να τηλεφωνήσετε στον αγοραστή την ίδια μέρα. Ο αγοραστής αυτός ήταν στη λίστα σας (  από ψυχρή επαφή, σύσταση, διαφήμιση ή οτιδήποτε άλλο) και μπορέσατε να του δείξετε μια λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Περίπτωση 2: Ο ίδιος υποψήφιος πελάτης. Έχει το ίδιο πρόβλημα και χρειάζεται να το λύσει. Ξεκινά την έρευνα του για να βρει  την λύση.  Μιλά σ’ ένα φίλο, ή προσέχει μια διαφήμιση, ή κοιτά στο χρυσό οδηγό, διαβάζει ένα άρθρο σ’ ένα περιοδικό ή ”γκουγκλάρει” ( ψάχνει στην google)  και… μαθαίνει για σας. Και σας τηλεφωνεί να δει αν μπορείτε να τον βοηθήσετε.

Και τώρα η ερώτηση κρίσεως:

Σε ποια περίπτωση από τις δύο προτιμάτε να βρίσκεστε; Σε ποιά περίπτωση έχετε περισσότερη διαπραγματευτική δύναμη; Σε ποια περίπτωση η πώληση είναι σχεδόν εξασφαλισμένη; Νομίζω είναι ξεκάθαρο. Εκτός κι αν σας αρέσει να κάνετε τηλεφωνήματα έτσι για να ‘’σκληραγωγηθείτε’’ ( το έχω ακούσει αρκετές φορές).  Τηλεφωνήματα τα οποία πολλές φορές φέρνουν σε άβολη θέση και εσάς και τον τύπο στην άλλη άκρη της γραμμής. Η εκτός και αν έχετε το κοκαλάκι της νυχτερίδας.

Γιατί στην περίπτωση 2 η πώληση είναι πολύ πιο εύκολη αν όχι εξασφαλισμένη;

Επειδή ο πελάτης σας βρήκε πρώτος. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Στην πρώτη περίπτωση  ψάχνατε εσείς κυνηγούσατε εσείς τον πελάτη. Στην δεύτερη περίπτωση τοποθετούσατε σωστά στην αγορά το profil σας την εταιρεία σας τον εαυτό σας. Και ο πελάτης έχει πολύ περισσότερο σεβασμό για σας και την εταιρεία σας όταν τοποθετήστε σωστά στην αγορά που δραστηριοποιήστε. Και επειδή ο πελάτης ξέρει και όλοι γνωρίζουν ότι πρέπει ν’ ανεβείς το βουνό για να βρεις τον ειδικό, τον κορυφαίο τον γκουρού στον κλάδο του. Οι κορυφαίοι οι Σπεσιαλίστες στον κλάδο τους δεν κυνηγούν τους πελάτες. Οι πελάτες κυνηγούν τους κορυφαίους. Οι γκουρού δεν κατεβαίνουν απ΄το βουνό κυνηγώντας μαθητές. Το πώς τοποθετείσαι σήμερα στην αγορά σου για να σε βρεί ο πελάτης είναι πολύ σημαντικό. Όπως και το ποιος καλεί ποιον πρώτος, παίζει καθοριστικό ρόλο στην συνεργασία σου με τον πελάτη.

 

Επόμενο: Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο

 

 

 

 

Share Button

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach