Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων

Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό

 

Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο το μάρκετινγκ είναι πολύ περισσότερο συστηματικό και στερεότυπο, παρά δημιουργικό!

Οι περισσότεροι που είναι στις πωλήσεις τεχνολογίας έχουν κάποιου είδους τεχνικό υπόβαθρο και μερικές φορές είναι μηχανικοί που έχουν μπει και στον ρόλο των πωλητών.

Μαθαίνοντας έναν τεχνικό να πουλάει

Η  καριέρα  στις πωλήσεις μπορεί να είναι πολύ δύσκολη, και συχνά για τους περισσότερους αποτυγχάνει. Ειδικά όταν πρόκειται για πραγματικα νέες πωλήσεις και όχι εξυπηρέτηση πελατών ή τεχνική υποστήριξη. Οπως στο να  αναζητάς νεους πελάτες νέες δουλειές κάθε μέρα, να κουμαντάρεις την  πολυπλοκότητα της οργάνωσης πελατών, να ΄χεις να κάνεις με αναποφάσιστους, αναβλητικούς ή να παίρνεις παραγγελίες που είναι δύσκολες να εκτελεστούν. Δεν αρκεί λοιπόν απλά να κατανοείτε την  αξία του προϊόντος σας. Πρέπει επίσης να κατανοείτε την ψυχολογία των πωλήσεων, τους συναισθηματικούς λόγους και τα κίνητρα που οδηγούν τους ανθρώπους να αγοράσουν

Η ανθρώπινη πλευρά αυτής της εξίσωσης βγαίνει πιο φυσικά σε μερικούς ανθρώπους απ’ ότι σε κάποιους άλλους. Όταν πέρασα από τη μηχανολογία στις πωλήσεις, γνώριζα ήδη πώς να σηκώνω το τηλέφωνο να κάνω ψυχρές επαφές και να κλείνω ραντεβού – το οποίο η ειρωνεία είναι ότι τώρα διδάσκω τους πελάτες μου να μην το κάνουν!  Κάποιες άλλες πλευρές όμως των πωλήσεων μου προκαλούσαν σύγχυση

Ο  αμόρφωτος πωλητής-θαύμα

Όταν ήμουν στην Γερμανία δούλεψα για λίγους μήνες σε μια αντιπροσωπία μια φαρμακευτικής εταιρείας. Εκεί υπήρχε ένας τύπος ο οποίος ήταν ο κορυφαίος πωλητής στην εταιρία. Το χαρτοφυλάκιο του ήταν περίπου δέκα εκατομμύρια ευρώ και έβγαζε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Πουλούσε σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες, σε μια αγορά με άγριο ανταγωνισμό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι αυτός ο πωλητής είχε αποκλειστικά συμβόλαια με μερικούς απ’ τους πελάτες του, συνήθως σε τιμές ψηλότερες από κάποιον άλλον πωλητή.

Το καταπληκτικό με αυτόν ήταν ότι δεν ήταν μόνο υπερβολικά επιτυχημένος, αλλά δεν είχε σπουδάσει τίποτα είχε μόνο απολυτήριο λυκείου, τα γραπτά του ήταν απολύτως απαίσια, η ορθογραφία του επίσης και από τεχνικές γνώσεις, ελάχιστες. Αλλά τίποτα απ’ αυτά δεν φαινόταν να ‘χει σημασία. Η διαίσθησή του και η ικανότητά του να σκέφτεται γρήγορα κι έξυπνα τα αναπλήρωνε όλα αυτά. Έλεγε καταπληκτικά πράγματα στους πελάτες τα οποία δεν μπορούσα να πω εγώ. Το πακέτο ικανοτήτων του ήταν ακριβώς το αντίθετο από το δικό μου, κι ήταν αρκετά φανερό ότι οι ικανότητές του τον βοηθούσαν να πουλάει περισσότερο απ’ όσο οι δικές μου εμένα. Χρειαζόμουν απεγνωσμένα να μάθω αυτό που έκανε εκείνος.

Τον παρακολουθούσα όσο πιο στενά μπορούσα, και το πραγματικά απογοητευτικό ήταν ότι δεν μπορούσε στ’ αλήθεια να με διδάξει. Δεν μπορούσε να εξηγήσει πια είναι η διαδικασία πώλησης. Δεν φαινόταν να μπορεί να εξηγήσει τι έκανε ή γιατί το έκανε. Απλά το έκανε.

Πώς μπορεί ένας τεχνικός να πάρει το κολάι;

Πώς μπορεί λοιπόν ένας  τεχνικός να μάθει όλες αυτές τις λεπτομέρειες της διαδικασίας πωλήσεων; Συνήθως δεν τις μαθαίνεις από έναν γεννημένο πωλητή όπως αυτόν τον τύπο στην αντιπροσωπεία, επειδή δεν ξέρει πώς να στις διδάξει. Οι άνθρωποι που κάνουν πράγματα από φυσικού τους είναι συνήθως μέτριοι δάσκαλοι. Γι αυτό είναι σχεδόν αδύνατον να μάθεις οτιδήποτε από τους περισσότερους καθηγητές.

Όμως, μπορείς να μάθεις από κάποιον που τα έμαθε με κόπο – κάποιον σαν εμένα. Το λέω αυτό επειδή όντως τα έμαθα αυτά τα πράγματα. Αγωνίστηκα για να μάθω και το παραμικρό απ’ αυτά, αλλά τελικά τα ‘μαθα και τα εφάρμοσα

Μια από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις στις επιχειρήσεις σήμερα είναι ότι οι πωλήσεις  και το μάρκετινγκ είναι δυο διαφορετικοί τομείς. Αυτό είναι 100% λάθος. Το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις είναι πολύ πιο κοντά το ένα με το άλλο απ’ ότι νομίζουν οι περισσότεροι, και ο διαχωρισμός τους είναι η αιτία πολλών τεράστιων προβλημάτων. Δείξτε μου μια εταιρία με τις πωλήσεις  και το μάρκετινγκ σε διαφορετικές διευθύνσεις το ένα απο το άλλο και θα έχετε μπροστά σας μια εταιρία που ίσως ξοδεύει εκατομμύρια σε άσχετες εκστρατείες μάρκετινγκ ενώ οι πωλητές κάνουν τηλεφωνήματα για λίγα ευρώπουλα  για να βγάλουν τα νούμερά τους κάθε μήνα.

Μπορείτε να πουλάτε με δοκιμασμένες συνταγές που έχουν αποτέλεσμα ξανά και ξανά

Τα καλά νέα είναι ότι οι τεχνικοί- και οποιοσδήποτε άλλος, άλλωστε-  μπορεί να γίνουν πολύ επιδέξιοι στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, ακόμα και στη διαφήμιση. Αρκεί να μάθουν τις βασικές αρχές.  Μπορείτε να πάρετε π.χ δοκιμασμένες και πετυχημένες τεχνικές που έχουν χρησιμοποιήσει άλλοι πρίν από εσάς, οι οποίες τεχνικές περιλαμβάνονται στο σύστημά μου, και να τις προσαρμόσετε εύκολα ώστε να ταιριάζουν με το δικό σας προϊον ή υπηρεσία. Σήμερα δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε ξανά απ’ το μηδέν, δηλ. να εφεύρετε ξανά τον τροχό, όπως λένε. Αυτό που είχε αποτέλεσμα πολλά χρόνια πρίν έχει ακόμα αποτέλεσμα στον 21ο αιώνα, επειδή η ανθρώπινη φύση δεν έχει αλλάξει και δεν θα αλλάξει ποτέ. Απλώς τελειοποιούμε την διαδικασία

Καθώς με τον καιρό τελειοποιείτε αυτήν τη διαδικασία, μπορείτε να φτάσετε ένα επίπεδο αποτελεσματικότητας που αναστατώνει και μπερδεύει τους ανταγωνιστές σας, επειδή δεν γνωρίζουν τη συνταγή ή το σύστημά σας. Οι περισσότεροι από αυτούς θα σκεφτούν και θα λειτουργήσουν όπως τους υπόλοιπους του κοπαδιού – θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το ίδιο αναποτελεσματικό, απαρχαιωμένο μοντέλο διαφήμισης ή τη συνταγή πωλήσεων  του να κάνεις τηλεφωνήματα για λίγα χρήματα και  και να λιώνεις τις σόλες των παπουτσιών σου η οποία απλά έχει πενιχρά αποτέλεσματα- και στ’ αλήθεια δεν θα καταλαβαίνουν καθόλου τι κάνετε.

 

Επόμενο: Η διαφήμιση είναι πώληση σε έντυπη μορφή

 

 

 

 

Share Button

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach