Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων

Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη

 

Ένα ρητό λέει: Οι φίλοι πάνε κι έρχονται αλλά οι εχθροί συσσωρεύονται. Είναι πολύ πιο εύκολο και λιγότερο ακριβό να εξυπηρετείτε τους υπάρχοντες πελάτες παρά να προσπαθείτε να φέρετε καινούριους.

Οι υπάρχοντες πελάτες σας είναι το Nρ. 1 περιουσιακό στοιχείο που έχετε. Να μια ιστορία για μια εταιρία που ποτέ της δεν το ‘χει καταλάβει  αυτό.

Service. Μια πονεμένη ιστορία

Πέρυσι είχα έναν πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου για την ιστοσελίδα μου, ο οποίος έκανε καλή δουλειά για κάμποσο καιρό. Όλα δούλευαν ρολόι ώσπου άρχισαν τα προβλήματα. Ξαφνικά ολόκληρη η ιστοσελίδα μου εξαφανίστικε από το internet για πάνω από 24 ώρες. Και αυτό συνέβηκε 3 φορές σε διάστημα 3 εβδομάδων.

Μίλησα με τεχνικούς έστειλα e-mail, μου ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν ότι θα έκαναν  ότι μπορούσαν. Τα προβλήματα όμως δεν σταμάτησαν. Η ιστοσελίδα ήταν online αλλά σερνόταν. Πήγα παραπέρα έστειλα e-mail με αυστηρό ύφος στον προϊστάμενο. Η ανταπόκριση; Θα ξέρετε σίγουρα αυτά τα τυποποιημένα μήνύματα: Το αίτημά σας καταχωρήθηκε. Θα επιληφθούμε του θέματος…μπλα, μπλα.  Αλλά επαφή μαζί μου καμία.

Περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα άρχισα να λαμβάνω διαφημιστικά e-mail  απ’ την ίδια την εταιρία που είχα τα προβλήματα και με προσκαλούσε να χρησιμοποιήσω τις επιπρόσθετες υπηρεσίες που είχε. Ολοφάνερα όποιος κι αν έστελνε αυτά τα e-mail δεν γνώριζε ότι ήμουν ήδη ένας θυμωμένος πελάτης. Αποτέλεσμα; Eκλεισα το λογαριασμό μου και  έκανα μεταφορά σε άλλο πάροχο.

Στο μεταξύ, τα διαφημιστικά e-mail συνέχισαν να έρχονται και μάλιστα εγγυούνταν άμεση υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο το οποίο φυσικά δεν ίσχυε.

Έλαβα ακόμα και μήνυμα ότι πρέπει να πληρώσω την συνδρομή μου αλλιώς δεν θα μπορώ να χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες τους αφού είχα κλείσει  τον λογαριασμό μου και είχα μεταφερθεί στον άλλο πάροχο. Αυτή η εταιρεία μπορώ να πω με έχασε οριστικά. Παρεμπιπτόντως, τα διαφημιστικά e-mail συνεχίζουν να έρχονται ακόμη και σήμερα.

Μια εταιρία λοιπόν με σχετικά καλό μάρκετινγκ, καλή χρήση διαφημιστικού e-mail, (μολονότι ανέντιμου)  η οποία όμως δεν ξέρει πώς να κρατά ευχαριστημένο τον πελάτη. Το μόνο που ξέρει είναι πώς να αντικαθιστά θυμωμένους πελάτες με αδαείς πελάτες.

Πολύ, πολύ, χαζό αυτό. Και πολύ ακριβό. Όλοι γνωρίζουμε ότι θα τους κόστιζε πολύ λιγότερα χρήματα να κάνουν καλή δουλειά για τους υπάρχοντες πελάτες τους παρά να βρίσκουν καινούριους, να τους στήνουν, να τους δίνουν διευθύνσεις ιστοσελίδων και κωδικούς και να μεταφέρουν τους online φακέλους τους. Ήταν σίγουρα για μένα μεγάλος μπελάς να αλλάξω και να ξεκινήσω απ’ την αρχή μ’ έναν καινούριο πάροχο.

Μην χάνετε έναν φίλο από ανικανότητα ή αδιαφορία

Οι φίλοι πάνε κι έρχονται, αλλά οι εχθροί συσσωρεύονται. Γιαυτό δεν έχετε τα περιθώρια να χάσετε ένα πελάτη φίλο, ειδικά από ανικανότητα ή αδιαφορία. Μην το αφήσετε να συμβεί. Προσέχετε πολύ τους πελάτες σας. Διατηρείτε προσωπική σχέση μαζί τους. Αν δεν τα καταφέρνετε σ’ αυτό, το καλύτερο μάρκετινγκ του κόσμου να κάνετε, δεν θα μπορείτε να σωθείτε. Απλά θα κλείσετε γρηγορότερα.

Ξέρω ότι η λογική σας λέει ότι πρέπει να μεταχειρίζεστε καλύτερα τους πελάτες σας. Στη βιασύνη σας όμως να βρείτε νέους πελάτες, ξεχνάτε τους παλιούς. Είστε σίγουροι ότι οι περισσότεροι από τους υπάρχοντες πελάτες σας γνωρίζουν όλη την γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία σας; Χρειάζεται να ενημερωθούν ακριβώς τόσο όσο και όλοι οι άλλοι.

Η χαμηλότερη τιμή δεν είναι πάντα προς όφελος σας.

Είναι εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι οι πελάτες ψάχνουν για την χαμηλότερη τιμή. Αυτό ισχύει μόνο όταν κανένας  δεν τους δίνει κάποιο λόγο να πληρώσουν περισσότερο για να πάρουν κάτι παραπάνω από αυτό που ζητάνε.  Άλλο ένα παράδειγμα από το ιντερνέτ: Στα τέλη της δεκαετίας του 90 στην Αμερική η AOL (America On Line) έκανε κάτι πολύ έξυπνο. Πακετάρισε  την υπηρεσία της με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να συγκριθεί άμεσα με άλλους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου. Ενσωμάτωσε extra υπηρεσίες στο πακέτο της, όπως το AOL Instant Messenger το οποίο είχε  ιδιόκτητα χαρακτηριστικά  τα οποία οι άλλοι πάροχοι δεν μπορούσαν ν’ αντιγράψουν. Η AOL  επίσης έκανε πανεύκολη την εγκατάσταση του λογισμικού της με ένα CD που το μοίρασε σχεδόν σε κάθε ζωντανό πλάσμα που περπατούσε στην Αμερική. Μ’ αυτόν τον τρόπο διατήρησαν μια τιμή πάνω από $20 ενώ πολλοί απ’ τους ανταγωνιστές της χρεοκόπησαν προσπαθώντας να το κάνουν δωρεάν.

Τα έξυπνα και ενδιαφέροντα πακέτα προιόντων είναι μοναδικά.

Θα γνωρίζετε σίγουρα την μονοπωλιακή μάχη της Microsoft με την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Αμερικής αλλά και πρόσφατα με την Ε.Ε Η μάχη αυτή είναι πολύπλοκη και χρειάζεται περισσότερη ανάλυση, αλλά η όλη συζήτηση για το πακέτο του  Internet Explorer με τα Windows αποδεικνύει τη δύναμη της ομαδοποίησης πραγμάτων. Αυτό είναι τόσο ισχυρό για τη Microsoft που έκανε τη Netscape (αν την θυμόσαστε ο κυρίαρχος του internet πριν τον internet explorer) να εξαφανιστεί σχεδόν από το κάδρο της αγοράς.

Πάρτε δραστικά μέτρα για τα προϊόντα ή υπηρεσίες που προωθείτε αλλάξτε πράγματα. Πάρτε μαθήματα απο τους μεγάλους τη Microsoft και την AOL  προσθέσετε αξία στα προιόντα σας δώστε extra παροχές προς τους πελάτες σας δέστε πράγματα μαζί για να καταφέρετε  έτσι ώστε η σύγκριση ομοίων πραγμάτων με κάποια άλλη επωνυμία να είναι δύσκολη ή αδύνατη.

Μην πάτε μακριά, πάρτε υπηρεσίες που όλοι λίγο πολύ καθημερινά χρησιμοποιούμε. Πάρτε την Google ή το Facebook. Έχουν προχωρήσει αυτές τις ίδιες ιδέες πιο πέρα απ’ αυτό που έκανε η AOL και η Microsoft, δημιουργώντας ολόκληρους κόσμους με διάφορες κοινότητες group και νέες υπηρεσίες με τρόπους που είναι πάρα πολύ δύσκολο να αναπαράγουν οι άλλοι.

 

Επόμενο: Οι άνθρωποι είναι κυνικοί

 

 

 

 

 

Share Button

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2022 - Sales & marketing | design by e-coach