Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων

Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!

 

Θα πιστέψουν μόνο αυτό που μπορείς να αποδείξεις.

Εσείς κι εγώ πρέπει κατά βάση να καταλάβουμε την κουλτούρα και την εποχή στην οποία ζούμε. Τα πράγματα αλλάζουν. Οι τεχνικές που είχαν αποτέλεσμα πριν 10-15 χρόνια μπορεί να μην έχουν σήμερα.

Πάμε στην Αμερική στην δεκαετία το ’70. Ο πρόεδρος Richard Nixon παραιτήθηκε κατά τη διάρκεια του σκανδάλου Watergate. Ολόκληρη η Αμερική ήταν σε κατάσταση σοκ. Ο δικός τους πρόεδρος είπε ένα ολοφάνερο ψέμα στην τηλεόραση. Μόλις έγινε γνωστή η αλήθεια, δεν είχε άλλη επιλογή απ’ το να παραιτηθεί, επειδή αυτού του είδους η συμπεριφορά τότε ήταν εντελώς απαράδεκτη.

Ο Richard Nixon χάνει και ο Slick Willie κερδίζει

Ας προχωρήσουμε γρήγορα 24 χρόνια μπροστά, σε ένα άλλο σκάνδαλο Clinton / Lewinsky. Ο Clinton έλεγε ψέματα για την σχέση του με την Lewinsky και όλοι ήξεραν ότι έλεγε ψέματα.  Aλλά οι Αμερικανοί πλέον είχαν τόσο λίγο σεβασμό για τους ηγέτες τους, και ήταν τόσο απευαισθητοποιημένοι, που κατάφερε να διατηρήσει το αξίωμά του παρ’ όλα αυτά. Ο George Bush ο γηραιότερος, είπε  σε μια δήλωση του ‘’Διαβάστε τα χείλη μου. Όχι άλλοι φόροι. Και παρόλα αυτά δεν φάνηκε να προκαλεί και τόση εντύπωση όταν τελικά αύξησε τους φόρους. Αν λοιπόν οι Αμερικανοί έχουν τόσο λίγο σεβασμό πλέον στους ηγέτες τους φανταστείτε τι γνώμη έχουμε εμείς οι Έλληνες για τους δικούς μας στην Ελλάδα της κρίσης. Γιατί τα λέω όλα αυτά;

Ο κυνισμός των ανθρώπων σήμερα βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Η εμπιστοσύνη βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο όλων των εποχών. Και αυτό δεν είναι καλό. Μερικοί τώρα ίσως νομίζουν ότι δεν πειράζει εφόσον μπορούν να τη βγάλουν καθαρή με πράγματα που δεν μπορούσαν να κάνουν πριν, αλλά αυτό είναι λάθος. Συνεχίζει να είναι κακό, επειδή αν θέλεις να χτίσεις αληθινές επαγγελματικές σχέσεις, αυτές θα  χτίζονται πάντα με στην εμπιστοσύνη.

Αυτό που λέτε αυτό πρέπει να είναι. Ενώ πάτε ακούραστα κάθε μέρα και μιλάτε με πελάτες λέγοντας τους αυτά που έχετε να τους πείτε, πρέπει να περιμένετε ότι ποτέ δεν θα σας πιστέψουν με την πρώτη φορά. Και δεν πρέπει να περιμένετε από κάποιον να πιστέψει οτιδήποτε λέτε εκτός κι αν μπορείτε να το αποδείξετε.

Μπορείτε να αποδείξετε τα λεγόμενά σας; Μπορείτε να προσφέρετε εγγύηση σε αυτά; Υπάρχει τρόπος να μιλήσετε ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές, να αποδείξετε στον πελάτη σας ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας δουλεύει;

Οι άνθρωποι σήμερα μπορεί να είναι κυνικοί αλλά ακόμα θέλουν ή πολύ περισσότερο λαχταρούν αυτό που τους λείπει. Την εμπιστοσύνη. Θέλουν απεγνωσμένα συνεργασίες που θα τους λένε την αλήθεια και θα κρατάνε τις υποσχέσεις τους. Αν μπορείτε να το κάνετε αυτό, θα κρατήσετε τους πελάτες σας για πολύ καιρό ίσως για πάντα και θα παίρνετε πολλούς πελάτες από εταιρίες που δεν κρατούν τις υποσχέσεις τους. Και είναι πολλές αυτές οι εταιρείες

Αυτό αξίζει να το σκεφτείτε λίγο σοβαρά. Στο σύστημα μάρκετινγκ που θα δείτε υπάρχουν παραδείγματα εταιριών που δεν φοβούνται να αποδείξουν ότι αυτό που λένε είναι αλήθεια, να τα πουν ξεκάθαρα και να δίνουν εγγύηση.

 

Επόμενο: Το παιχνίδι της δημοσιότητας.

 

 

 

 

Share Button

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Marketing & Πωλησεις

  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων

Copyright © 2019 - Sales & marketing | design by e-coach