Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home marketing Blog ή ιστοσελίδα;

Blog ή ιστοσελίδα;

8 January 2016 by Τάσος Κυριακός 2 Comments

blog-istoselidaΜε αρκετούς που συζητάω όσον αφορά την παρουσία τους στο internet και πως να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους δέχομαι αρκετά συχνά την ερώτηση: Καλύτερα blog ή ιστοσελίδα;

Η ερώτηση αυτή για να απαντηθεί πρέπει να ξεκινήσουμε απο το τέλος! Πρέπει δηλαδή να δούμε τον σκοπό μιας ιστοσελίδας ή ενος blog. Τι θέλει να πετύχει. Θέλει να έχει μια απλή παρουσία στο internet, θέλει να κάνει γνωστές τις υπηρεσίες του, θέλει να πουλήσει μέσω internet. Αν προσδιορίσουμε τον σκοπό τότε μπορούμε να πούμε τι είναι καλύτερα να έχουμε. Blog ή ιστοσελίδα.

Πέρα όμως απο τον σκοπό μιας ιστοσελίδας, ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσει κάποιος οτιδήποτε στο internet είναι ο συνδυασμός ενος blog και μιας ιστοσελίδας. Έχει τα βέλτιστα αποτελέσματα γιατί συνδυάζει διαφορετικές τεχνικές προώθησης και marketing. Ρίξτε μια ματιά στις μεγαλύτερες ιστοσελίδες. Ελλάδα και εξωτερικό. Σχεδόν όλες οι μεγάλες ιστοσελίδες απο χιλιάδες μέχρι εκατομμύρια επισκέπτες έχουν τμήμα Blog. Και θα εξηγήσω παρακάτω γιατί πρέπει να έχεις και εσύ αν θέλεις να έχεις αποτέλεσμα με οτιδήποτε προωθείς στο internet.

Καταρχήν ας διευκρινήσουμε ποια είναι η διαφορά ενος blog και μιας ιστοσελίδας.

Τεχνικά καμμία! Η διαφορά έγκειται στον τρόπο που διαχειρίζεσαι και προωθείς το περιεχόμενο. ( κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο, έγγραφα κ.τ.λ)

Ας το δούμε πιο αναλυτικά:

Σκοπός μιας ιστοσελίδας (website)

Να προβάλει, να ενημερώσει και να προωθήσει τις υπηρεσίες και τα προιόντα της εταιρείας ή του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Να δείξει στον επισκέπτη τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών ή των προιόντων και να κάνει τον επισκέπτη να αγοράσει απο την ιστοσελίδα εφόσον αυτό είναι εφικτό. Σε γενικές γραμμές να παρέχει στον επισκέπτη μια πλήρη ενημέρωση για τις υπηρεσίες/προιόντα που θέλει να προωθήσει ( κείμενο, φωτογραφίες βίντεο κ.α) αλλά και την εταιρεία που κρύβεται πίσω απο μια ιστοσελίδα. Κάτι που σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να κάνει η εταιρεία με το τηλέφωνο με φάξ ή με ένα email.

Σκοπός ενος Blog.

Ο σκοπός ενος blog είναι κάπως διαφορετικός. Ο κύριος σκοπός του δεν είναι να ενημερώνει για τα προιόντα ή τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας και να πουλάει online ( αν και τίποτα δεν το απαγορεύει αυτό) αλλά να δίνει στους επισκέπτες ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο. Να δίνει πληροφορίες και συμβουλές να βοηθάει και να κατευθύνει τον επισκέπτη για το πως θα χρησιμοποιήσει καλύτερα τις υπηρεσίες ή τα προιόντα που βλέπει στην ιστοσελίδα. Αν μπορεί να προβάλει τις εμπειρίες πελατών που χρησιμοποιήσαν αυτές τις υπηρεσίες. Γενικά να δώσει δωρεάν περιεχόμενο χρήσιμες πληροφορίες όχι μόνο για την ιστοσελίδα του αλλά γενικά για τον κλάδο του και να βοηθάει τον επισκέπτη δίνοντας του αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες να πάρει πιο αντικειμενικά μια απόφαση. Εγώ θα έλεγα πρέπει να του δώσει μια εμπειρία χρήσης.

Να τον κάνει δηλαδή να αισθανθεί σαν να έχει ήδη αγοράσει την υπηρεσία ή το προιόν!

Έχοντας λοιπόν υπόψη τα παραπάνω δεν μπορείς να μην τα έχεις και τα δύο. (blog και ιστοσελίδα) Δεν μπορείς να έχεις μόνο ένα blog γιατί έτσι δεν θα μπορείς να προβάλεις επαρκώς τις υπηρεσίες σου. και δεν μπορείς να έχεις μόνο μια ιστοσελίδα γιατί δεν θα μπορείς να δώσεις αυτή την εμπειρία χρήσης, αυτό το ζέσταμα που χρειάζετε ο επισκέπτης πριν αγοράσει. Ο συνδυασμός και των δύο φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θα ελεγα καλύτερα το σωστό μιξάρισμα και των δύο θα σου φέρει αυτό που ζητάς.

Θα δώσω όμως λίγο περισσότερο έμφασή στο blog και αυτό γιατί κατά την γνώμη μου είναι αυτό που θα σου φέρει τους περισσότερους επισκέπτες και θα προωθήσει καλύτερα τις υπηρεσίες που θέλεις.

Ενα blog στο οποίο ανεβαίνει συχνά χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει είναι μια ζωντανή ιστοσελίδα (website). Ανανεώνετε συχνά με νέα άρθρα, συμβουλές, εμπειρίες και βοηθήματα σχετικά με αυτό που προσφέρει. Καλεί δηλαδή τον χρήστη να επισκεφτεί το blog ξανα και ξανα, να κάνει εγγραφή, ή να αποθηκεύσει το blog στα αγαπημένα του, για να διαβάσει αυτό το ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο. Επικοινωνεί πολύ καλύτερα με τον χρήστη, απο μια ιστοσελίδα όπου παρουσιάζονται τα προιόντα και οι υπηρεσίας της εταιρείας. Προετοιμάζει και ζεσταίνει τον χρήστη με το δωρεάν περιεχόμενο που του δίνει ώστε να κάνει πολύ πιο εύκολη την απόφασή του να αγοράσει απο την ιστοσελίδα.

Ενα blog στο οποίο θα ανεβαίνει συχνά περιεχόμενο το οποίο θα είναι χρήσιμο και θα βοηθάει τους επισκέπτες να μάθουν πολύ περισσότερα απο μια απλή παρουσίαση των προιόντων ή υπηρεσιών της ιστοσελίδας σου, μπορεί να γίνει το κύριο κανάλι πώλησης στο internet. Ταυτόχρονα είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι. Θα πρέπει να δώσεις δωρεάν πληροφορίες αλλά και κάποιες υπηρεσίες, οι οποίες είναι χρήσιμες και βοηθούν τους επισκέπτες σου να βρούν λύση στα προβλήματα που ενδεχομένως έχουν.

Η δημιουργία και διατήρηση ενος επαγγελματικού blog είναι μια full time job. Θέλει να ξέρεις πολύ καλά τον τομέα σου, για να δίνεις μυστικά και συμβουλές που βοηθάνε τον κόσμο, να έχεις πωλησιακές ικανότητες, (πρέπει να ξέρεις να γράφεις κείμενο που πουλάει) να ξέρεις απο τεχνικές marketing για να μπορείς να προωθήσεις το ενδιαφέρον περιεχόμενο σου.

Και ναι, αν γίνει σωστά μπορεί να σου αποφέρει χρήματα. Υπάρχουν ελληνικά blog που γράφουν πραγματικά μόνο ενδιαφέρον περιεχόμενο και τραβούν χιλιάδες επισκέπτες τον μήνα. Μερικές υπερβαίνουν το εκατομμύριο.

Το θέμα είναι τι κάνεις με όλους αυτούς τους επισκέπτες. Πως αξιοποιείς αυτή την μεγάλη επισκεψιμότητα που χτίστηκε με πολύ κόπο και ατελείωτες ώρες πίσω απο έναν υπολογιστή. Ξέρω blogs που το αξιοποιούν με πολύ καλά αποτελέσματα και ζουν απο αυτή την δραστηριότητα, αλλά ξέρω και άλλα που δεν βγάζουν ούτε.. φράγκο!

Έγκειται στον διαχειριστή του blog ή της ιστοσελίδας κατά πόσο θα αφιερώσει χρόνο και θα έχει την υπομονή, να ψάξει να βρεί τις λύσεις που ψάχνουν οι επισκέπτες του blog του. Να τους συμβουλέψει και να τους βοηθήσει πραγματικά να βρούν αυτό που ψάχνουν. Για μένα ένα blog ή μια ιστοσελίδα δεν διαφέρει σε τίποτα απο μια επιχείρηση στον πραγματικό κόσμο, αν θέλει να βγάλει λεφτά μέσα απο αυτήν. Και έτσι πρέπει να την δεί.

Είναι μια επιχείρηση στο internet με πολύ πολύ μικρό κόστος. Είναι μια ευκαιρία που δίνεται σε όλους που διαθέτουν τον χρόνο και την υπομονή να επιχειρήσουν με κόστος που δεν ξεπερνάει το μηνιαίο παγιο μιας απλής τηλεφωνικής σύνδεσης.

Συνδύασε λοιπόν την προετοιμασία και το ζέσταμα των επισκεπτών σου στο blog, μαζί με την ωραία καθαρή και αναλυτική παρουσίαση των προιόντων ή υπηρεσιών της ιστοσελίδας σου για να δείς να σου ανοίγεται ένα νέο κανάλι πώλησης στον κόσμο του internet!

 

Share Button

Filed Under: marketing

About Τάσος Κυριακός

« Πως να τραβήξεις επισκέπτες στο blog σου. (Μέρος δεύτερο)
Ο παραδοσιακός πωλητής πρέπει ”να πεθάνει” »

Comments

  1. leonidas says

    10 January 2018 at 18:43

    Εχω ιστοσελίδα για παρουσιαση 60 φωτογραφιών με περιγραφή, μπορω να φτιάξω blog το οποίο θα είναι δωρεαν και να μεταφέρω το domain name της ιστοσελίδας στο blog ? επίσης το μπλογκ θα μπορώ να το διαφημίζω με λεξεις κλειδια στο google ?

    Reply
    • Τάσος Κυριακός says

      10 January 2018 at 19:40

      καλησπέρα,

      Εφόσον έχεις ιστοσελίδα μπορείς να έχεις και blog. Δεν χρειάζεται να μεταφέρεις τίποτα. Αν μάλιστα η ιστοσελίδα σου είναι φτιαγμένη με την πλατφόρμα wordpress είναι ακόμα πιο εύκολο. Ξεκινάς και γράφεις τα άρθρα σου. Το WordPress είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να συμπεριφέρεται είτε σαν blog είτε και σαν ιστοσελίδα. Αναλόγως ποιος είναι ο σκοπός σου. Αν πάλι το έχεις με άλλη πλατφόρμα φτιαγμένη την σελίδα σου φτιάχνεις έναν φάκελο. Π.χ http://www.ιστοσελιδα/blog και φτιάχνεις εκεί το blog σου. Και μπορείς φυσικά να βάλεις διαφήμιση στην google. Αν θές περισσότερες λεπτομέρειες επικοινώνησε μαζί μου

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;
  • leonidas on Blog ή ιστοσελίδα;
  • Μιχάλης Δημητρίου on ‘Εξυπνο Ίντερνετ Μάρκετινγκ

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Copyright © 2019 - Sales & marketing | design by e-coach