Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home marketing 5 βήματα για την συλλογή στοιχείων των επισκεπτών σου

5 βήματα για την συλλογή στοιχείων των επισκεπτών σου

28 November 2016 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

lead-generationΔες πως με 5 απλά βήματα μπορείς να συλλέξεις τα στοιχεία των επισκεπτών του site σου. Και πρέπει να τα συλλέγεις για να μην χάνεις επαφή μαζί τους.

Generate Leads

 

 

  1.  Φτιάξτε μια σελίδα που να μπορεί να συλλέγει σωστά τα email. Η ιστοσελίδα σου πρέπει να είναι εύχρηστη να μπορεί να βρίσκει ο επισκέπτης αυτο που θέλει. Να έχει αρκετές πληροφορίες γιαυτό που θέλεις να προωθήσεις καθώς και για σένα ή την εταιρεία σου. Μπορείς να πάρεις αρκετά στοιχεία των επισκεπτών σου μεσα απο μια φόρμα εγγραφής που να τους ρωτάει κάποια απλά πράγματα. όπως πχ ποια προβλήματα θέλουν να λύσουν σχετικά με το προιόν ή την υπηρεσία που ενδιαφέρονται ή θέλουν να αγοράσουν. Θα πάρεις αρκετές πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες των επισκεπτών σου.
  2.  Ρύθμισε μια αυτόματη απάντηση κατά την εγγραφή. Στείλε ένα απλό ευχαριστώ στον επισκέπτη σου αμέσως μετά την επιτυχή εγγραφή του. Μπορείς να τον εκπλήξεις ευχάριστα στέλνοντάς του ενα δωρεάν ebook με χρήσιμες συμβουλές. Μπορείς να ρυθμίσεις τον autoresponder έτσι ώστε να στέλνει αυτόματα συγκεκριμένα email για εδομάδες ή και για μήνες έτσι ώστε να κρατήσεις το ενδιαφέρον του ψηλά.
  3. Χρησιμοποίησε την προώθηση απο στόμα σε στόμα στο site σου. Με λίγο κώδικα που μπορείς να βάλεις στο site σου, κάντο εύκολο και απλό στους επισκέπτες σου να το μεταδώσουν στους φίλους τους. Βάζοντας το email του φίλου τους σε μια φόρμα και κάνοντας κλίκ να μπορούν έτσι απλά να μεταδώσουν το ενδιαφέρον περιεχόμενο και το website σου σε αυτούς.
  4. Προώθηση στα social media. Φτιάξε facebook pages, groups ή fan pages και προώθησε το site σου σε αυτά. Σύνδεσε το site σου με αυτά. Μπορείς να δημιουργήσεις φόρμες εγγραφής και στο facebook έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να εγγράφονται κατευθείαν μέσα απο το αγαπημένο τους κοινωνικό δίκτυο. 
  5. Ενδιαφέρον περιεχόμενο. Προώθησε και ανανέωσε το περιεχόμενο σου. Βρές παρόμοια site με κοντινό ή παραπλήσιο αντικείμενο με το δικό σου, και ζήτα συνεργασία κυρίως για να βάλουν το link του site σου στο δικό τους. Ανανέωνε συχνά το site σου με ενδιαφέρον περιεχόμενο. Βρες και ανέβασε ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα τραβήξει νέους επισκέπτες που και αυτοί με την σειρά τους θα δώσουν το email τους, μετατρέποντας τους σε ενδιαφερόμενους. (Leads)

 

 

 

Share Button

Filed Under: marketing

About Τάσος Κυριακός

« Βρείτε περισσότερους πελάτες με έξυπνο marketing
Δεν πουλάτε! Και ξέρετε γιατί; Γιατί δεν λύνετε προβλήματα! »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2021 - Sales & marketing | design by e-coach