Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων

Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει! Εσύ;

 

 

Η παλιομοδίτικη ρουτίνα πωλήσεων των  ψυχρώv επαφών, του τελεμάρκετινγκ, του να οργώνεις τους δρόμους ψάχνοντας για δουλειά, του πόρτα-πόρτα, και της προσπάθειας  να επισκέπτεσαι ανθρώπους που δεν θέλουν να σε δουν, EXEI ΠΕΘΑΝΕI!!

 Για πάνω από δέκα χρόνια της ζωής μου πέρασα μια περιπέτεια που είχε τις καλές και τις άσχημες στιγμές του. Έκανα επαφές ψυχρά τηλεφωνήματα,  επισκέψεις, ακόμα και πόρτα-πόρτα έλιωσα αρκετές σόλες παπουτσιών και εφεύρισκα δικαιολογίες να πάω να δω ανθρώπους που πολλοί απο αυτούς δεν ήθελαν να με δουν. Αυτό φυσικά το έμαθα εκ των υστέρων.

Σας θυμίζει κάτι αυτό;  Καλείτε τον τύπο στο τηλέφωνο: ” Γεια σας  θα είμαι στην περιοχή σας την επόμενη Τρίτη και ήλπιζα να μπορέσω να περάσω να τα πούμε για το θέμα που λέγαμε”, λες και το να βρίσκεστε στη γειτονιά του αποτελούσε κάποιο λόγο ν’ αλλάξει τα σχέδιά του για κείνη τη μέρα. Θα το ξέρετε σίγουρα.  Σας δίνεται μόνο μια ευκαιρία να κάνετε μια πρώτη εντύπωση. Αν η πρώτη εντύπωσή σας στον πελάτη  είναι ότι είστε απλά άλλος ένας πωλητής που θέλει να φάει τον πολύτιμο χρόνο του, τότε  έχετε χάσει πριν καν αρχίσετε.

Και απο όλα αυτά έμαθα κάτι. Σημειώστε:

H ψυχρή Αναζήτηση πελατών σήμερα είναι μια Απαρχαιωμένη τεχνολογία πωλήσεων

Αυτό το είδος πωλήσεων είναι απαρχαιωμένο. Πεθαμένο. Αρχαία τεχνολογία. Άσχετο. Είναι όπως οι δίσκοι βινυλίου, οι κασέτες,  και η ντίσκο.

Τώρα θα μου πείτε, οι δίσκοι βινυλίου ακόμα κρατούν – μερικοί φανατικοί του ήχου ακόμα θεωρούν ότι ακούγονται καλύτερα από τα CD. Συνεχίζουν να υπάρχουν συναντήσεις για ανταλλαγές  όπου λάτρεις των κασετών καπνίζουν χόρτο και θυμούνται τη δεκαετία του ’70. Πιθανόν να υπάρχει ακόμα ένα μαγαζί με κασέτες στην πόλη που μένετε και όσον αφορά τη ντίσκο, ε λοιπόν, ποτέ δεν ξέρεις.

Αλλά κανένα λογικό άτομο δεν πρόκειται να οικοδομήσει οποιοδήποτε είδος επιχείρησης πάνω σ΄αυτά τα πράγματα. Θα υπάρξουν φορές που θα χρειαστεί να σηκώσετε το τηλέφωνο και να βρείτε κάποιον που θα σας δει. Αλλά αυτό θα πρέπει να είναι η εξαίρεση, ποτέ ο κανόνας. Και αν οικοδομείτε την επιχείρησή σας πάνω σε παλιομοδίτικη, ξεπερασμένη, χειρονακτική εργασία, τότε παραβιάζετε κάθε σύγχρονη τάση. Το οποίο σημαίνει ότι σπαταλάτε τεράστια ποσά χρόνου και χρήματος, πηγαίνοντας κόντρα σε υποψήφιους πελάτες και αφήνοντας ανεκμετάλλευτες σημαντικές ευκαιρίες.

Μια αμερικανίδα οραματίστρια, ονομαζόμενη Faith Popcorn έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο The Popcorn Report Είπε ότι η τάση στη δεκαετία του 1990 ήταν το  ‘Cocooning’ ( το να μένεις σπίτι σου )-το οποίο βασικά σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν να ενοχλούνται! Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι αν στην δεκαετία του ‘90 έμεναν στο ”καβούκι” τους, σήμερα κλειδώνονται σ’ ένα φρούριο! Μερικοί άνθρωποι κρύβονται πίσω από τον υπολογιστή τους, διαβάζουν τα  e-mail τους όλη μέρα, και δεν απαντούν καν στο τηλέφωνο.

Πιθανόν έχετε πολλούς πελάτες σαν αυτούς  έτσι δεν είναι; Αν έχετε σκοπό να πουλήσετε σ’ αυτούς αποτελεσματικά, θα πρέπει να βρείτε έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο να προσκληθείτε- όχι να είσαστε ένας ανεπιθύμητος, αλλά να γίνετε ένας ευπρόσδεκτος καλεσμένος.

 

Επόμενο: Βάλτε συναίσθημα αντί λογικής

 

 

 

 

 

Share Button

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • Τάσος Κυριακός on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Σταματικη Τζανετη on Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης
[footer_backtotop text="Return to Top" href="#"]

Copyright © 2023 - Sales & marketing | design by e-coach