Sales & marketing

marketing next level

  • Email
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube

Τάσος Κυριακός

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
  • Αρχικη
    • Συνεργασια;
  • Επιχειρησε online
    • Έτοιμοι όροι χρήσης
  • Κατασκευη Ιστοσελιδας
  • Επαγγελματικό Coaching
  • Επικοινωνια
Menu
  • Οι πωλησεις εχουν αλλαξει. Εσυ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;
    • Close
  • Μην πουλας! Μαθε να κερδιζεις.
    • Μάθε να κρδίζεις τον πελάτη.791px-Handshake2.
    • Όλοι οι κορυφαίοι σύμβουλοι ξέρουν οτι πρέπει να δείξουν με τον σωστό τρόπο την έλλειψη στον πελάτη πρίν ξεκινήσουν την πώληση
    • Close
  • Η συνταγη επιτυχιας των κορυφαιων συμβουλων
You are here :Home marketing ‘Εξυπνο Ίντερνετ Μάρκετινγκ 2

‘Εξυπνο Ίντερνετ Μάρκετινγκ 2

6 April 2017 by Τάσος Κυριακός Leave a Comment

Πώς να αποκτήσεις Περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου. Πώς να προσελκύσεις περισσότερους Πιστούς Πελάτες και να έχεις Μεγαλύτερο Κέρδος, βάζοντας σε εφαρμογή το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (δηλαδή χρήση ενδιαφέροντος περιεχομένου στο website σου).

Κεφάλαιο 2ο – Πώς να προσελκύσεις περισσότερους ανθρώπους να διαβάσουν και να μοιραστούν το περιεχόμενό σου…

Στο κεφάλαιο αυτό θα δούμε τον δεύτερο πυλώνα του «Έξυπνου  Ίντερνετ Μάρκετινγκ», που είναι τα έξυπνα κείμενα (έξυπνες φράσεις).

Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε έξυπνα κείμενα άμεσης ανταπόκρισης, που χρησιμοποιούνται στο direct marketing (άμεσο μάρκετινγκ), τα οποία έχουν το χαρακτηριστικό να πυροδοτούν πολύ συγκεκριμένες απαντήσεις από τους αναγνώστες.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζεις, είναι ότι το έξυπνο κείμενο και το περιεχόμενο, είναι δύο πολύ διαφορετικές έννοιες. Παρακάτω, αυτό θα γίνει πιο κατανοητό.

Ένα κοινό τους στοιχείο, είναι πως και τα δύο έχουν εντυπωσιακούς τίτλους. Η βελτίωση των τίτλων είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να κάνεις το γράψιμό σου πιο αποτελεσματικό.

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, ένας αρκετά γρήγορος τρόπος για να εμπνευστείς τους καλύτερους τίτλους είναι οι ταμπελίτσες του σουπερμάρκετ. Ένα παράδειγμα από σουπερμάρκετ του εξωτερικού: «Man’s Head Explodes in Barber’s Chair”, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «Το κεφάλι σου παίρνει φωτιά πάνω στην καρέκλα αυτού του κουρέα».

Ξέρω πως μπορεί να χαζεύεις αυτούς τους τίτλους όσο περιμένεις στην ουρά του ταμείου και να σκέφτεσαι ότι είναι γραμμένες για (και από) ανόητους. Όμως οι έξυπνοι μάρκετερς στην πραγματικότητα τις μελετούν προσεκτικά, επειδή οι φαινομενικά ανόητες επιγραφές στα προϊόντα, συνήθως φτιάχνονται από τους καλύτερους που υπάρχουν σ’ αυτή τη δουλειά.

Αν το καλοσκεφτείς, αυτού του είδους οι τίτλοι είναι που κεντρίζουν το μάτι και τραβούν την προσοχή, έτσι ώστε το να διαβάσεις ολόκληρο το άρθρο γίνεται από περιέργεια, επιτακτική ανάγκη!

Αυτή λοιπόν είναι μια πολύ καλή τεχνική ακόμα και για ένα πολύ εντυπωσιακό θέμα. Προσαρμόζοντας νοητικά μια τέτοια επικεφαλίδα στο δικό σου κείμενο, μπορεί να σε γεμίσει με ένα σωρό νέες, δημιουργικές ιδέες.

Αν η επικεφαλίδα σου αποτύχει, καλύτερα να το αφήσεις!

Αν η επικεφαλίδα σου είναι βαρετή, ή αδύναμη, ή δεν τραβάει κανενός το ενδιαφέρον, το παιχνίδι έχει τελειώσει…

Η επικεφαλίδα σου λοιπόν έχει ένα σκοπό και μοναδικό:

Ο σκοπός της είναι να περικλείει το περιεχόμενο του κειμένου σου.

Το περιεχόμενο σου τώρα, μπορεί να είναι ένα άρθρο, μία επιστολή, μια διαφημιστική προτροπή, ακόμα και ένα κεφάλαιο από μια σειρά διαδικτυακών μαθημάτων.

Οι εξαιρετικές επικεφαλίδες μπορούν να κάνουν θαύματα, ακόμα και να προτρέψουν τους αναγνώστες να κάνουν like, να μοιραστούν το περιεχόμενο στα social media και γενικώς να κάνουν τον κόσμο να μιλάει για τη δουλειά σου.

Αυτό που δεν κάνουν και δεν χρειάζεται να κάνουν, είναι να «πουλήσουν» από μόνες τους.

Δεν χρειάζεται να δώσουν τις μεγάλες υποσχέσεις, ή να κοινοποιήσουν  στους πελάτες τα προνόμια, ή οτιδήποτε άλλο σχετικό.

Γιατί πρέπει να γράφεις πολύ δυνατές επικεφαλίδες

Πολλοί άνθρωποι θα διαβάσουν μόνο την επικεφαλίδα σου και όχι το υπόλοιπο κείμενο που έχεις δημοσιεύσει. Θα εμφανιστεί μπροστά τους στα social media, ή στο email που τους έχεις στείλει.

Πρέπει να ξέρεις όμως, πως το να γίνεις ειδικός στις επικεφαλίδες δεν σε κάνει αυτόματα και εξαιρετικό συγγραφέα. Αυτό είναι μία ικανότητα που θα πρέπει να αναπτύξεις ξεχωριστά, αν θέλεις να «προωθήσεις» το οτιδήποτε.

Τι άλλο διαβάζει το κοινό?

Άλλα σημεία στα οποία θέλεις να έχεις ένα συναρπαστικό περιεχόμενο, είναι η πρώτη σου παράγραφος, η φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσεις, οποιοδήποτε υστερόγραφο προσθέσεις και οι θεματικές επικεφαλίδες.

Οι θεματικές επικεφαλίδες είναι επεξηγηματικές φράσεις κάτω από την επικεφαλίδα. Αυτές είναι τα στοιχεία που διαβάζονται περισσότερο σε οποιοδήποτε κείμενο, είτε πρόκειται για 30σέλιδη προώθηση πώλησης, είτε για ένα απλό post στο facebook.

Κάτι σημαντικό: Οι ίδιες ικανότητες που θα σε κάνουν να γράφεις εξαιρετικές επικεφαλίδες, θα σε εξυπηρετήσουν εξίσου και σε όλα τα υπόλοιπα σημεία που προανέφερα. 

Περιεχόμενο vs Επικεφαλίδα

Να υπενθυμίσω πως στην αρχή του άρθρου, ανέφερα οτι το περιεχόμενο και το έξυπνο κείμενο είναι δύο διαφορετικές έννοιες.

Ο σκοπός του έξυπνου κειμένου είναι να πείσει τον αναγνώστη να κάνει μια συγκεκριμένη δράση.

Ο σκοπός του περιεχομένου είναι να δημιουργήσει πίστη, εξοικείωση και ζεστά συναισθήματα στο κοινό σου.

Μια έξυπνη, 21ου αιώνα στρατηγική, χρησιμοποιεί και τα δύο.

Χρησιμοποιώντας μαζί έξυπνα κείμενα άμεσης ανταπόκρισης και περιεχόμενο του στυλ των social media, έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από το να χρησιμοποιήσεις ένα από τα δύο ανεξάρτητα.

Στο επόμενο άρθρο θα μιλήσουμε για τις παραμέτρους που κάνουν ένα περιεχόμενο τέλειο και γιατί αυτό είναι πολύ σημαντικό στην επιχείρησή μας.

Μείνε συντονισμένος/η

Share Button

Filed Under: marketing

About Τάσος Κυριακός

« ‘Εξυπνο Ίντερνετ Μάρκετινγκ
13 λόγοι γιατί οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν και δεν αναπτύσσονται »

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Αναζητηση αρθρων

[]
1 Step 1
Ανακάλυψε πως μπορείς να παίρνεις συστάσεις απο κάθε πελάτη σου
Ονοματεπώνυμο
Email
Previous
Next

Κατηγοριες αρθρων

  • marketing (23)
  • sales (24)
  • διάφορα (6)

Τελευταια σχολια

  • ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ on Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι σύμβουλοι κατά την διάρκεια της πώλησης
  • Δημητρης Ταουσιανης on Τεχνική πώλησης 1
  • natural soaps on Μάρκετινγκ που φέρνει κέρδη
  • Τάσος Κυριακός on Blog ή ιστοσελίδα;
  • leonidas on Blog ή ιστοσελίδα;
  • Μιχάλης Δημητρίου on ‘Εξυπνο Ίντερνετ Μάρκετινγκ

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Στοιχεια e-coach.gr

Επικοινωνία
Όροι Χρήσης

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

marketing your business

  • Οι πωλήσεις έχουν αλλάξει. Εσύ;
    • Πρόσκληση αντί αναζήτησης
    • Προσκάλεσε τον πελάτη σου
    • Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα του marketing
    • Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας
    • Συναίσθημα και λογική. Ποιό απο τα δύο πουλάει;
    • Μάρκετινγκ που μαγνητίζει
    • Η διαφήμιση και η δημοσιότητα
    • Μετρήστε τα πάντα στο σύστημα σας
    • Μιλήστε στην γλώσσα των πελατών σας
    • Ο εγγυημένος τρόπος
    • Προωθήστε τις πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης σας και όχι το προϊόν
    • Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη
    • Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο
    • Οι άνθρωποι είναι Κυνικοί!
    • Το παιχνίδι της δημοσιότητας.
    • Το μάρκετινγκ είναι συστηματικό
    • Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο
    • Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη
    • Πουλάει σήμερα η διαφήμιση;

Copyright © 2019 - Sales & marketing | design by e-coach